سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

بیش از 90درصد گندم خریداری شده در استان زنجان از نوع مرغوب است.

کیفیت نان ارتباط مستقیم با فعالیت ارگانهای نظارتی دارد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، مدیر عامل  شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ، با اشاره به اینکه نباید نمره کیفی نان استان زنجان از صدر جدول کیفی کشور تنزل نماید  گفت : کیفیت نان در گرو مسائل و موضوعات متعددی می باشد که تخصص نانواها و کارگران شاغل در واحدهای نانوایی ، تأمین گندم و آرد مناسب ، نظارت و سرکشی ارگانهای متولی و غیره از جمله این موارد هستند.

منصوری افزود : بر اساس توافق صورت گرفته این شرکت با سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان ، دوره جدید آموزش نانوایان بزودی برگزار خواهد شد که این دوره در افزایش سطح آگاهی و مهارت متصدیان و کارگران واحدهای نانوایی تأثیر بسزایی دارد.

وی ادا مه داد: در سالجاری به موازات خرید تضمینی موفق گندم تولیدی استان که بیش از 90 درصد آن از نوع مرغوب می باشد ، با تأمین و اختلاط گندم مرغوب وارداتی ، آرد مورد انتظار نانواییها تولید و توزیع خواهد شد.

 مدیر عامل  شرکت غله و خدمات بازرگانی استان  تصریح کرد: در کنار مهیا بودن تمام آیتمهای مدنظر ، تولید نان مرغوب متأثر از رعایت استانداردهای پخت در واحدهای نانوایی می باشد .

  منصوری اضافه کرد: برای اینکه نان با کیفیت در سفره همشهریان محترم قرار گیرد ، حضور مستمر و منظم اکیپهای بازرسی برای کنترل و نظارت بر دستورالعملهای بهداشتی ، فنی و تعزیری ضروری بوده فلذا تعامل و هماهنگی ارگانهای متولی من جمله فرمانداری ، معاونت بازرسی سازمان صنعت و معدن ، مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ، شرکت غله و سازمان تعزیرات حکومتی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

وی در پایان به خرید 114 هزار تن گندم اشاره واضافه کرد  : به حول و قوه الهی در خصوص هدفگذاری خرید و تأمین نیازگندم یکساله شهروندان عزیز به تعهدات خود عمل کردیم.

 مدیر عامل  شرکت غله و خدمات بازرگانی استان  تحقق خود کفایی خرید و ذخیره سازی گندم استان را مرهون همت کشاورزان و تلاش دست اندرکاران امر عنوان و خاطر نشان کرد: مازاد گندم خریداری شده می تواند برای پوشش نیاز مناطق مختلف کشور به سایر استانها نیز صادر شود./ب

 

برچسب ها: گندم ، زنجان ، مرغوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.