سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

ارائه 601 مقاله در کنفرانس سالانه فیزیک ایران

دبیر کمیته اجرایی همایش ملی فیزیک ایران از برگزاری همایش سالانه فیزیک به میزبانی بیرجند خبر داد و گفت: 601 مقاله در این همایش پذیرفته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ محمد مهدی فیروز آبادی با اشاره به اینکه کنفرانس سالانه فیزیک ایران امسال به میزبانی بیرجند برگزار می شود، اظهارکرد: این کنفرانس از 4 تا 7 شهریور ماه‎امسال‎‏ به همت انجمن فیزیک ایران در دانشگاه بیرجند برگزار می ‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش ‏از جمله همایش‌ های مورد تایید ستاد نانو برای دریافت مرحله دوم حمایت تشویقی پایان‌ نامه‌ها به شمار می ‌رود.‏

وی با بیان اینکه در مهلت ارسال مقالات بیش از هزار و 100 مقاله تخصصی به این همایش ارسال شده است، عنوان کرد: با نظر کمیته داوری 601 مقاله پذیرفته شده است.

دبیر کمیته اجرایی کنفرانس سالانه ایران با بیان اینکه 70 مقاله در این کنفرانس به صورت شفاهی ارائه خواهد شد، تصریح کرد: مابقی مقالات به صورت پوستر و در کارگاه ها جنبی این کنفرانس ارائه می شود.

به گفته وی فیزیک‌ ذرات‌ بنیادی‌ و میدان‌ها‎‎، فیزیک‌ هسته‌ای، فیزیک‌ اتمی‌ و مولکولی‏، الکترومغناطیس، اپتیک، آکوستیک، انتقال گرما، مکانیک کلاسیک و دینامیک شاره‌ها‏، فیزیک گازها، پلاسماها و تخلیه‌‌های الکتریکی‏، فیزیک‌ میان ‌رشته‌ ای و حوزه‌هایی‌ از‌ علم‌ و فناوری‌ که با آن مرتبط‌ند ‏و ژئوفیزیک‌، نجوم‌، و اخترفیزیک از محورهای این همایش است.

فیروز آبادی با اشاره به دعوت بیش از 700 مهمان داخلی و خارج استانی برای حضور در این همایش گفت: این همایش با حضور دکتر اکبرزاده رئیس انجمن فیزیک ایران، رضا منصوری مجری طرح رصد خانه ملی و اساتید دانشگاه تهران و دانشگاه شریف برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی، علمی و گردشگری در حاشیه این کنفرانس پیش بینی شده است.

فیروز آبادی بیان داشت: تعداد از شرکت های دانش بنیان نیز محصولات خود را غرفه های جانبی این همایش ارائه می کنند./ب

برچسب ها: مقاله ، کنفرانس ، فیزیک ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.