سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان جنبش تمرد برای ادامه تظاهرات در بحرین

جنبش" تمرد بحرین" از اقشار مختلف مردم این کشور خواست که با مشارکت در راهپیمایی های گسترده که در 9 محور مختلف برگزار می شود ، به اعتراض های مسالمت آمیز علیه رژیم آل خلیفه ادامه دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری شبکه العالم ، این جنبش در بیانیه ای ضمن تاکید بر اینکه راه کار مسالمت آمیز ، راه کاری استراتژیک است ، اعلام کرد که مرحله سرنوشت ساز درمسیر انقلاب بحرین ، فرا رسیده و مردم باید با ادامه تجمع های تحرک های مسالمت آمیز، بر تداوم راه خود تا تحقق مطالباتشان تاکید کنند.
جنبش تمرد بحرین در بیانیه خود ، تاکید کرد که اگر جامعه بین الملل به نقش خود درحمایت از تظاهرکنندگان عمل نکند ، و رژیم بحرین را به پایبندی به مقررات و قوانین بین المللی در ارتباط با حقوق بشر ملزم نسازد، مسئولیت همه موارد نقض حقوق بشر متوجه آن خواهد بود.
این جنبش بحرین از همه آزادگان و شرافتمندان بحرینی که در دیروز ( چهارشنبه چهاردهم اوت) همزمان با سالروز خروج نیروهای استعمارگر انگلیسی از بحرین ، به خواسته های این جنبش پاسخ مثبت دادند و در دفاع از ملت بزرگ بحرین و خواسته های برحق آنان تجمع کردند ، تشکر و قدردانی کرد.
جنبش تمرد همچنین از مالکان و صاحبان مغازه ها و مراکز تجاری نیز که بنا به خواسته این جنبش مراکز و مغازه های خود را در روز چهاردهم اوت تعطیل کردند ، تقدیر کرد.
این جنبش در پایان این بیانیه ، خطاب به ملت بحرین اعلام کرد " ملت بزرگ ، رهبر و  پیشرو بحرین ، برای ادامه راه آماده شوید و ثبات و پایبندی و نیز مسالمت آمیز بودن تجمع های خود را حفظ کنید ، شما امید و آرزوی دموکراسی برای بحرین و امید آزادی برای زندانیان هستید ، شما امید کوچانده شدگان برای بازگشت به وطن هستید ، شما با مقاومت و پایداری خود ،  مدافعان خون های شهدا و آه و ناله های مجروحان  اقدامات سرکوبگرانه نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه هستید.
تظاهرات گسترده و مسالمت امیز روز گذشته مردم بحرین با عنوان جنبش تمرد توسط نیروهای نظامی و امنیتی به شدت سرکوب شد و ماموران آل خلیفه با حمله به تظاهرکنندگان و منازل مردم دهها تن را مجروح کرده و عده ای را دستگیر کردند.

برچسب ها: بین الملل ، بحرین ، تمرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.