سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله خمپاره ای به مرکز پلیس در اسیوط

برخی رسانه های مصری بامداد امروز اعلام کردند: اعضای اخوان المسلمین با خمپاره به مرکز پلیس ساحل سلیم در استان اسیوط حمله و تلاش کردند که آنها را به کنترل خود درآورند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه الیوم السابع ، منابع و شاهدان عینی در منطقه هزار مسکن در قاهره از حمله افراد ناشناس به مغازها و سرقت آنها پرده برداشتند.این منابع بیان کردند: حالتی از رعب و وحشت میان ساکنان منطقه به وجود آمده است و ساکنان به مقابله با آشوبگران پرداخته اند.
از سوی دیگر منابع مصری اعلام کردند: آتش سوزی در دانشکده مهندسی دانشگاه قاهره پس از 6 ساعت مهار شده است.
این در حالی است که منابع وابسته به گروه اخوان المسلمین مصر از یورش نیروهای پلیس مصر به میدان مصطفی محمود در استان الجیزه خبرداند.
این منابع بیان کردند: نیروهای امنیتی مصر از گلوله های جنگی و گاز اشک آور ضد طرفداران اخوان المسلمین استفاده کردند.
منابع وابسته به اخوان المسلمین از ایجاد زنجیره انسانی از سوی اخوان المسلمین برای حمایت از مغازها و فروشگاه های موجود در میدان رابعه العدویه از بیم غارت آنها از سوی اوباش خبر دادند.
برخی رسانه های مصری بامداد امروز اعلام کردند: اعضای اخوان المسلمین با خمپاره به مرکز پلیس ساحل سلیم در استان اسیوط حمله و تلاش کردند که آنها را به کنترل خود درآورند.
منابع مصری افزودند: در اثر این حمله خمپاره ای دیوار این مرکز فرو ریخت. خودروهای نیروهای مسلح بلافاصله به محل شتافتند و درگیری شدیدی میان نیروهای امنیتی و طرفداران مرسی در گرفت.
این منابع بیان کردند: محل شلیک این خمپاره از روستای بویط در شرق نیل بوده است و در این حمله تعدادی از نیروهای امنیتی زخمی شده اند.
همچنین طرفداران گروه اخوان المسلمین در ساعات اولیه صبح امروز مناطقی از استان اسیوط را به آتش کشیدند.
برچسب ها: بین المل ، مصر ، درگیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.