سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله به دادگاه الفردقه و به آتش کشيدن چند خودرو / راه حل بحران در دست "السیسی"

طرفداران مرسی به دادگاه الفردقه حمله کرده و چندین خودرو را در این منطقه به آتش کشیدند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ شبکه الميادين لحظاتي پيش به نقل از خبرنگار خود از يورش طرفداران اخوان المسلمين به دادگاه استان الفردقه و به آتش کشيدن چنددستگاه خودرو خبر داد .

محمد سليم العوا انديشمند اسلامي در مصاحبه با اين شبکه درباره اوضاع و حوادث امروز مصر، گفت نيروهاي پليس با بولدوزر جلوي راهپيمايي مسالمت آميز در خيابان «الطيران» را گرفتند. 

وي افزود اين بحران راه حلي دارد و آن اين است که بايد عبدالفتاح السيسي هم اکنون و نه دو ساعت ديگر ظاهر شود و از مصري ها به علت خون هايي که ريخته شده است ، عذرخواهي  و اعلام کند که اين حملات بي هدف و جنايتکارانه که به کشته شدن صدها نفر و زخمي شدن هزاران نفر منجر مي شود ، اکنون و هر چه سريعتر متوقف شود و از رهبران ائتلاف ملي حمايت از مشروعيت و دموکراسي بخواهد که امروز نشستي برگزار شود و بدون پيش شرط راه خروج از اين بحران را بررسي کنند.

اگر عبدالفتاح السيسي اين اقدام را انجام ندهد، اين بحران حل نمي شود. درست و جايز نيست که عدلي منصور رئيس جمهور موقت و حازم الببلاوي نخست وزير موقت مصر اين اقدام را انجام دهند زيرا اين دو نفر جايگاه و اعتباري ندارند و کسي که در اين بحران جايگاه و اعتبار دارد ، عبدالفتاح السيسي است و او مسئول است. هيچ يک از مواضع رياست جمهوري و هيئت وزيران مصر ارزش ندارد و راه حل در دست عبدالفتاح السيسي است. 

برچسب ها: دادگاه ، آتش ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.