سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حيات طيبه آيت الله مدني تبريزي روي موج معارف

ابعاد زندگي پربار آيت الله حاج سيد يوسف مدني تبريزي رحمت الله عليه در برنامه «حيات طيبه» راديو معارف بررسي مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ با گذشت بيش از يك اربعين از ارتحال عالم جليل القدر حضرت آيت الله حاج سيد يوسف مدني تبريزي رحمت الله عليه، برنامه «حيات طيبه» از روز شنبه 26 مرداد 92 به بررسي حيات پربار اين مرجع تقليد شيعي مي‌پردازد.
 
در اين برنامه ضمن گفتگو با فرزندان، همراهان و جمعي از شاگردان ايشان، سيره عملي و آثار علمي اين عالم بزرگوار بررسي خواهد شد.
 
يكي از ويژگي‌هاي بارز او با توجه به مشغول بودن در حوزه فتوا و امور تحقيق اندكي از تأليف باز نماند و امتياز آثار علمي او، ابتكار در قواعد علمي و تفهيم علوم است. از جمله كتاب‌هاي برجسته او مي‌توان به قواعد‌الاصول، الفوائد‌القميه، درر‌الفوائد في شرح الفرائد و منهاج‌الاحكام اشاره كرد.
 
آيت الله مدني تبريزي 60 سال درحوزه علميه قم به تدريس تحقيق پرداخت وسرانجام به علت بيماري وكهولت سن در23 خرداد 92 به ديار باقي شتافت وپيكر آن عالم پرهيزگار درحرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها به خاك سپرده شد.
 
گفتني است؛ برنامه «حيات طيبه» كاري از گروه معارف و فقه به سردبير تهيه كنندگي روح الله اسماعيلي، نويسندگي محسن قائمي و گويندگي سيد حميد حسيني شنبه‌ها از ساعت 15:30 از راديو معارف پخش و يكشنبه‌ها از ساعت 5:00 بامداد بازپخش مي‌شود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.