سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند اول بزرگراه تبريز- شهرجديدسهند تا آذرماه بهره برداري مي شود

استاندارآذربايجان شرقي گفت : يك باند از بزرگراه تبريز - شهرجديد سهند تا پايان آذرماه امسال به بهره برداري مي رسد .

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان آذربايجان شرقي، بيگي در حاشيه بازديد از عمليات اجرايي بزرگراه تبريز- سهند اظهار داشت: بزرگراه تبريز- سهند از پروژه‌هاي مهم و اثرگذار استان محسوب مي‌شود كه با توجه به اهميت شهر جديد سهند و سكونت بيش از 50 هزار نفر در اين شهر، نقش مهمي در ارتقاي شاخص‌هاي سكونت در اين شهر خواهد داشت.

وي با بيان اينكه به مردم سهند قول داده بوديم تا پايان فصل كاري سال 92، اين پروژه را به نتيجه برسانيم، اما مشكلات زيادي پيش آمد، افزود: بخش قابل توجهي از ماشين‌آلات و امكانات اين پروژه در مناطق زلزله‌زده استان به‌كارگيري شد؛ ضمن اين كه عدم تخصيص اعتبارات در سال 91، مزيد بر علت شد و سرعت پيشرفت كار را محدود كرد.

بيگي ادامه داد: بخشي از منابع جديد اين پروژه، از محل فروش اراضي دولتي در تبريز و شهر جديد سهند و بخشي هم از محل اعتبارات حوادث مسير تبريز- آذرشهر تامين خواهد شد تا به اين وسيله به پيمانكار كمك كنيم تا آذرماه ، يك باند آن را افتتاح كند.

وي با تأكيد بر اينكه مسئولان و پيمانكاران اين پروژه خود را براي به نتيجه رساندن آن متعهد مي‌دانند، متذكر شد: اميدواريم با تخصيص اعتبارات ملي، باند دوم اين پروژه را هم در نزديك‌ترين زمان اجرا كنيم.

درادامه بازديد مهندس عليزاده مديركل راه وشهرسازي استان گزارشي از روند اجراي پروژه ارائه نمود .

مديركل راه وشهرسازي گفت :اين بزرگراه به طول 22 كيلومتر در دو قطعه توسط اداره كل راه و شهرسازي و شركت عمران شهر جديد سهند اجرا مي‌شود و با بهره‌برداري از آن علاوه بر كاهش بار ترافيكي مسير تبريز- آذرشهر و حوادث رانندگي ، زمان سفر نيزدر مسير تبريز به شهر جديد سهند كاهش خواهد يافت.

بگفته عليزاده اين پروژه از پيشرفت 43 درصدي برخورداراست .

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.