سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومين روز بررسي کابينه يازدهم در صحن‌ علني/

هاشمی: تخریب پورمحمدی ناشی از یک معامله سیاسی است

یک نماینده مجلس با انتقاد از مخالف وزیر پیشنهادی وزارت دادگستری گفت:‌ تخریب پورمحمدی ناشی از یک معامله سیاسی است و این روند نباید ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در پاسخ به اظهارات احمد بخشایش نماینده مخالف با وزیر پیشنهادی دادگستری که اتهامی را به وی نسبت داده بود،‌اظهار داشت: می‌خواهم از فرصت پیش آمده برای دفاع از تخریب‌هایی که علیه آقای پورمحمدی مطرح شده استفاده کنم.  
 
این نماینده مجلس خطاب به رئیس مجلس ادامه داد: آقای رئیس از شما و با استناد به ماده 24 نیز گلایه دارم چرا به کسی که به من می‌گوید بنشین تذکر نمی‌دهید او که علم غیب نداشت و نمی‌دانست من چه می‌خواهم بگویم.
 
لاریجانی در پاسخ به وی اظهار داشت: کار ایشان درست نبود.  
 
هاشمی با اشاره به اتهام نسبت داده شده از سوی یک نماینده مجلس، معاونت عمرانی وزارت راه افزود: من در آن معاونت مشغول به کار بودم و در معاونت‌های این چنینی که زیرمجموعه این دولت است ذیحسابی به حساب‌های مالی نظارت دارد و اگر تخلفی وقوع یافته باشد حتما گزارش می‌دهد.  
 
این نماینده مجلس موضوعات مطرح شده در جلسه امروز را ناشی از یک معامله سیاسی دانست و گفت یک عده می‌خواهند پورمحمدی را تخریب کنند در صورتی که او تا این لحظه توانسته هماهنگی دو قوه را کسب کند و برای بدست آوردن هماهنگی با قوه سوم به مجلس آمده است، همچنین کسی که زمانی وزارت کشور را تجربه کرده به راحتی می‌تواند در وزارت دادگستری نیز مشغول به کار شود.  
 
وی افزود: ضمن پیگیری این موضوع از نمایندگان می‌خواهم که رای قاطعی به وزیر پیشنهادی دادگستری بدهند.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر هاشمی تصریح کرد: نمایندگان باید توجه کنند که بیان مطالب مهم است و باید به مطالبی که ارائه می‌دهند توجه کنند چرا که ما روند جلسه را متوقف نمودیم تا این تذکر مطرح شود. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: هاشمی ، نماینده ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.