سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ثبت 1520 شرکت در منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از ثبت یک هزار و 520 شرکت از سال 1384 تا پایان تیرماه سالجاری در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نجفی با اعلام این خبر افزود: از این بین 372 شرکت در چهار ماه سالجاری در حوزه های تولیدی، صنعتی، خدماتی و تجاری به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 272 درصدی دارد.

وی افزود: در چهار ماه نخست سالجاری 229 شرکت با کاربری تجاری، 74 شرکت با کاربری خدماتی و 69 شرکت با کاربری صنعتی و تولیدی به ثبت رسیده اند.

نجفی گفت: منطقه آزاد ارس به جهت سیر تحول در زمینه های زیربنایی، خدمات، حمل و نقل و سایر حوزه های لازم برای توسعه اقتصادی طی سال های قبل قدرت خود را در زمین های تامین زیرساخت ها متمرکز کرده بود که با برآورده شدن قسمتی از نیازها امروز شاهد ظهور ارزش های حقیقی و توانمندی های بالقوه این منطقه استراتژیک اقتصادی و تجاری هستیم.

وی افزود: حضور بخش خصوصی در این منطقه و افزایش اشتغالزایی و رفع گوشه ای از محرومیت های بوجود آمده در کمتر از یک دهه فعالیت موجب دگرگونی چهره اقتصادی و صنعتی منطقه شده و تاثیر مستقیمی بر بازارهای همجوار داشته است.

نجفی همچنین با اشاره به صدور کارت های بازرگانی طی سال گذشته در ارس از صدور 112 کارت بازرگانی از سال 1385 تاکنون خبر داد و گفت: تنها در سال 1391، تعداد 61 کارت بازرگانی در سال 91 صادر شده است که برابر با نیمی از کارت های بازرگانی صادره از سال 1385 تاکنون است./ب

برچسب ها: ثبت ، شرکت ، آزاد ارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.