سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقبالی: برنامه شناگران پس از جلسه با علیمرادی مشخص می شود

سرمربی تیم ملی شنا ناشنوایان و پیوند اعضا، عملکرد شناگران پیوند اعضا در مسابقات جهانی دوربال آفریقا را رضایت بخش دانست و بیان کرد حضور یک شناگر شنوا سبب ایجاد انگیزه شده است.

محمد حسین اقبالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی شنا ناشنوایان با یک شناگر در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان شرکت کرده است. حضور یک شناگر شنوا در این مسابقات انگیزه را در سایر ورزشکاران علاقه مند به این رشته افزایش داده است که امیدواریم در آینده نزدیک با جذب و کشف استعدادهای مناسب، در این رشته تعداد نفرات بیشتری را به مسابقات اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی شنا ناشنوایان و پیوند اعضا ادامه داد: تیم ملی شنا پیوند اعضا در این مسابقات که در سطح بسیار بالایی نیز برگزار شده بود عملکرد درخشان و قابل قبول ارائه دادند. شناگران پیوند اعضا با کسب 9 مدال برتر 3 نقره به کار خود پایان دادند.

اقبالی تصریح کرد: شناگران پیوند اعضا و ناشنوا طبق هماهنگی های تحت نظر مربیان هیأت های استان خود تمرینات را پیگیری می کنند البته شناگران تهرانی در این استان در هفته 3 جلسه تمرین انجام می دهند.

وی ادامه داد: برنامه ی مشخصی تاکنون برای تیم ملی شنا پیوند اعضا و ناشنوا در آینده نزدیک تدوین نشده است که البته ته برگزاری جلسه با رئیس فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص فعالیت های آینده آنها مشخص می شود./مح
برچسب ها: تیم ملی ، شنا ، ناشنوایان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.