سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

كاهش 21 درصدي تصادفات فوتي در اصفهان

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان از كاهش 21 درصدي تصادفات فوتي حوزه درون شهري در تيرماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ" حسين غلامي" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار داشت: آمارها و يافته هاي به دست آمده از مجموع تصادفات رخ داده در تيرماه سال جاري ميزان تصادفات فوتي 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل كاهش داشت.

وي افزود: افزايش نظارت هاي الكترونيكي سطح شهر اصفهان، تقويت نيروهاي پليس در مكان هاي پرخطر، برخورد جدي و قاطع با تخلفات رانندگي، اجراي طرح ويژه تابستانه پليس راهور و افزايش ميزان رعايت قوانين توسط رانندگان و عابران پياده و همچنين موتورسواران را مي توان از جمله دلايل اين كاهش عنوان كرد.

اين مقام مسئول از راه اندازي گشت هاي ويژه ثبت تخلفات رانندگي و سه برابر شدن گشت هاي كنترل بزرگراه ها در شهر اصفهان خبر داد و بيان داشت: يكي از مكان هاي پرتصادف شهر اصفهان بزرگراه ها هستند كه خوشبختانه مجموع اقدامات صورت گرفته توسط شهرداري ، پليس و اداره راه و شهرسازي باعث شد تا علي رغم حضور مسافران تابستاني و حجم تردد خودرو ها در بزرگراه ها ميزان تصادفات فوتي در اين نقاط به ميزان بالايي كاهش پيداكند.

سرهنگ "غلامي" از همكاري خوب شهروندان اصفهاني با ماموران پليس راهور و توجه به توصيه هاي پليس در ماه رمضان و به خصوص ايام تعطيلات عيد فطر تقدير كرد و گفت: مردم اصفهان در اين روزها همكاري خوبي با پليس داشتند وبا وارد نكردن خودروهاي خود به محدوده مركزي شهر باعث شدند تا مسافران در امنيت و آرامش كامل از مناظر ديدني و تاريخي شهر استفاده كنند.

رييس پليس راهور استان خاطر نشان كرد: هم اكنون اكثر بزرگراه هاي شهر اصفهان با دوربين هاي ثابت در حال ثبت تخلفات رانندگان هستند و در صورت تخلف ، محل و ميزان جريمه اعمال شده و نمره منفي منظور گرديده از طريق پيامك به شماره تلفن همراه آنان ارسال و يا از طريق پست به محل سكونتشان منتقل خواهد شد./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.