سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ساماندهی معابر شهری در شرق پایتخت

معاون فنی وعمران شهرداری منطقه 8 از اجرای طرح ساماندهی معابر شهری در سطح منطقه خبر داد.

علیپر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت: در راستای چشم انداز شهرداری تهران در  خصوص ساماندهی معابر شهری و تسهیل در عبور و مرور جانبازان و معلولین، همسطح سازی معابر شهری نیز در این طرح انجام می  گیرد.
وی افزود: به منظور ارتقاء کیفی، و بهسازی  معابر پیاده روها، لکه گیری و سرعت آسفالت در خیابان های اصلی و فرعی درسطح محدوده انجام می شود.
 علیپور ادامه داد:  جمع آوری سرعت گیرهای فرسوده و موانع فیزیکی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
وی با اشاره به لکه گیری معابر شرق تهران گفت: ترمیم نمارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر،  پیاده رو سازی، مرمت پل های فلزی،  هم سطح سازی دریچه ها از جمله فعالیت های فنی و عمرانی که تا پایان تابستان ادامه دارد.
علیپور تصریح کرد:  بر اساس بازدید های میدانی انجام شده و در خواست های شهروندان در راستای رفع مشکلات و اصلاح شیب انهار و جلوگیری از بروز آبگرفتگی  در دستور برنامه های معماونت فنی و عمران این منطقه قرار دارد.
 علیپور در پایان با اشاره به روزهای  فصل تابستان و افزایش سفرهای درون شهری خاطر نشان کرد:  به منظور سهلوت رفت و‌ آمد شهروندان به  خصوص  در معابر پر تردد  ترافیک تلاش داریم برنامه های اجرایی در حوزه عمران را زودتر از موعد مقرر به پایان برسانیم.
برچسب ها: شرق ، پایتخت ، معاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.