سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

افزایش 60 درصدی حجم ترافیک جاده های استان چهارمحال و بختیاری

فرمانده پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش سفر، حجم ترافیک جاده های این استان پس از عید فطر نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 60 درصد افزایش یافت.

سرهنگ حمزه رفیعی گفت: بیشترین حجم ترافیک جاده ای استان در تعطیلات روز عید فطر به ترتیب در محور بروجن - بلداجی به سمت امامزاده حمزه ابن علی، پل زمانخان و حاشیه زاینده رود، محور بروجن به لردگان و محور شهرکرد به کوهرنگ بوده است.
وی افزود: بیشترین ساعت ترافیک در 16 تا 21 شب بود که در دو روز تعطیلات عید فطر ترافیک با حجم بالا و گاهی با مسدود شدن جاده ها همراه بود.
سرهنگ رفیعی افزود: عرض کم جاده ها، نداشتن محورهای چهارخطه و بزرگراه و وجود بیش از چهار هزار پیچ در جاده های این استان باعث شده که همواره شاهد تصادف با خسارت جانی و مالی در محورهای استان چهارمحال و بختیاری باشیم.
سرهنگ رفیعی تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری طی سال های اخیر مسافر پذیر شده ولی وضعیت جاده های این استان متناسب با حجم بالای ترافیک نیست.
وی از مسئولان استان چهارمحال و بختیاری به ویژه استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواست نسبت برای رفع مشکلات جاده ای استان تلاش کنند./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.