سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقي زاده: نظر کي روش را جلب مي کنم/ پرسپوليس باعث پيشرفت من شد

هافبک جوان و با اخلاق تيم فوتبال گسترش فولاد گفت: تمام تلاش خود را مي‌کنم تا بتوانم نظر کي روش را جلب کنم و پيراهن تيم ملي را در برزيل بر تن کنم.

ميثم نقي زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: خدا را شکر تيم منسجمي داريم و يک نقطه مثبت بين بازيکنان ما اين است که بين بچه هاي تيم رفاقت است و همچنين کادر فني ما هم بسيار توانا است و من فکر مي‌کنم آقاي خطيبي در زمان بازيگري خوب و درخشان بود و دعا مي‌کنم که الان در کسوت مربيگري هم موفق ظاهر شود و گسترش را رده هاي بالا ببينم.

هافبک جوان و با اخلاق تيم فوتبال گسترش فولاد تصريح کرد: من يک سال در پرسپوليس بودم که هم من به پرسپوليس کمک کردم و هم پرسپوليس باعث پيشرفت من شدولي به هر حال الان به تيم خود فکرمي‌کنم وتمام تلاش خود را مي‌کنم که براي تيم خود موثر باشم و همچنين براي علي دايي و پرسپوليسآروزي موفقيت دارم.

وي ادامه داد: ما بازيکنان گسترش فولاد تمام تلاش خود را به کار مي‌گيريم تا بتوانيم با بازي خوب در اولين سال حضور در ليگ يک بتوانيم مقامي خوب را کسب کنيم و همانطور که نخست در سال اولحضورش در ليگ درخشان ظاهر شد ما هم بتوانيم خوب و درخشان باشيم.

نقي زاده در خصوص انگيزه خود براي دعوت شدن از تيم ملي هم گفت: همانطور که سال گذشته با تلاش زياد توانستيم در پرسپوليس فيکس بازي کنم امسال هم با تلاش و پشتکار قصد دارم نظر کي روش راجلب کنم تا بر پيراهن تيم ملي برسم و در جام جهاني برزيل بازي کنم./مح

برچسب ها: پیشرفت ، کادر ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.