سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومين روز بررسي کابينه يازدهم در صحن‌ علني/

لاهوتي: تصدي حجتي در حوزه کشاورزي نگران کننده است

عضو کميسيون عمران گفت: حجتي در بخش وزارت راه موفق عمل کرده، اما تصدي گري يک مهندس عمران در حوزه کشاورزي اتفاق عجيب و نگران کننده‌اي است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، مهرداد لاهوتي نماينده لنگرود، در جلسه نوبت صبح امروز مجلس شوراي اسلامي در بهارستان، در مخالفت با وزير پيشنهادي جهاد کشاورزي اظهار داشت: اين اتفاق عجيبي است که يک مهندس عمران در راس حوزه وزارت کشاورزي کشور قرار گيرد، چرا که درصد بيشتري از وقت ما در مجلس در خصوص مشکلات کشاورزي است که در کشور داريم.

عضو کميسيون عمران ادامه داد: مهندس حجتي (وزير پيشنهادي جهاد کشاورزي) در بحث وزارت راه موفق بوده و به درستي عمل کرده است و من به اين قضيه اعتراف مي کنم، اما تصدي گري ايشان در حوزه کشاورزي براي بنده نگران کننده است.

لاهوتي در ارتباط با مسائل کشاورزي استان خود، اظهار داشت: محصولات کشاورزي از جمله چاي، برنج، ابريشم در زمان مديريت مهندس حجتي نابود شد و از بين رفت، به طوري که 10 هزار هکتار از باغات کشاورزي ما يا تغيير کاربري يافتند و يا در حال تغيير کاربري هستند و توليدات ابريشم ما به 500 تن رسيده و اين در حالي است که ما بايد صادرکننده ابريشم باشيم.

نماينده مردم لنگرود تصريح کرد: مهندس حجتي بحث توسعه روستايي را مطرح کرده و اين در حالي است که به بحث توسعه روستايي توجهي نکرده‌اند و ما امروز نگران توسعه روستايي هستيم.

لاهوتي در ارتباط با آمار زمين‌هاي مستعد براي کشاورزي، افزود: آمارها با هم متفاوت نيست، اما براي رسيدن به عدد 37 ميليون هکتار زمين مستعد براي کشاورزي داشتن مدرک تحصيلي عمران نگران کننده است.

عضو کميسيون عمران، در پايان خاطرنشان کرد: با داشتن مدرک تحصيلي عمران ما در برنامه‌هاي مهندس حجتي جواب مشخصي نيافته‌ايم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، عمران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.