سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

اختتامیه مسابقات رکوردگیری دومیدانی دختران در کرمان

نخستین دوره مسابقات رکوردگیری دومیدانی دختران استان کرمان ، عصر دیروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

عفت کاظمی ، نایب رئیس بانوان هیئت دومیدانی استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت: این مسابقات با حضور 6 تیم به مدت یک روز و با حمایت مالی بانک سپه در پیست دومیدانی شهید باهنر کرمان برگزار شد.

وی افزود : این مسابقات در دو رده سنی برگزار شد که در رده سنی نونهالان 20 دونده در 7 ماده و در رده سنی جوانان 13 دونده ، در 8 ماده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات در رده سنی نونهالان ، گلناز زینلی در ماده دوی 100 متر از کرمان ، زهرا شاهدادی در ماده دوی 400 متر از سیرجان ، الهه مالکی در ماده پرش ارتفاع از آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان ، حدیث تقی پور در ماده پرتاب نیزه از کرمان ، مهلا ملایی در ماده پرش طول از اداره بهزیستی کرمان ، ریحانه توکلی در ماده پرتاب وزنه از کرمان و محدثه یزدی در ماده دوی 1500 متر از سیرجان به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

همچنین در رده سنی جوانان ، مهرانگیز اخگر در ماده دوی 800 متر از رفسنجان ، فاطمه غنی زاده در ماده دوی 200 متر از کرمان ، مژده بازمانده در ماده دوی 100 متر از رفسنجان ، وحیده اکبری در ماده دوی 5 هزار متر از رفسنجان ، صدیقه رجبی در ماده پرتاب دیسک از کرمان ، زهرا رسا در ماده پرش ارتفاع از کرمان ، زهرا سلطانی در ماده پرش طول از بافت و فاطمه ثابت قدم در ماده پرتاب وزنه از کرمان برگزیده شدند.

یادآور می شود نفرات برگزیده به مسابقات کشوری اعزام می شوند که در رده سنی نونهالان سی و یکم مرداد و در رده سنی جوانان هفدهم مهر به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.