سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم خبر داد

اعلام نیاز 359 دانشگاه بر روی سامانه مرکز جذب/ مهلت اعلام نیاز به اتمام رسید

مردانی گفت: تاکنون در فراخوان هفتم بیش از 359 دانشگاه و موسسه آموزش عالی بر روی سامانه مرکز جذب اعضای هیئت علمی نیاز خود را اعلام کرده‌اند.

حمیدرضا مردانی، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: در هفتمين فراخوان اعلام نیاز دانشگاهها و موسسات آموزش عالی تاکنون 359 دانشگاه و موسسات آموزش عالی نیاز خود را اعلام که از این تعداد 106 مورد مربوط به دانشگاه های دولتی، 188 مورد مربوط به دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی، 34 مورد مربوط به دستگاه های اجرایی و 31 مورد هم مربوط به پیام نور استانها بوده است.

وی افزود: به طور  جمع 14 هزار و 488 نیاز بر روی سامانه درج شده که 8 هزار و 320 مورد مربوط به استخدام دکتری پیمانی، 2 هزار و 728 مورد مربوط به اعطای بورس، هزار و 266 مورد مربوط به کارشناسی ارشد پیمانی، 2 هزار و 400 مورد مربوط به طرح سربازی دکتری پیمانی بوده است.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم خاطر نشان كرد: از این تعداد 10 هزار و  250 مورد مربوط به دانشگاه‌های دولتی، 3 هزار و 6 مورد مربوط به دانشگاه‌ها و موسسات غیر انتفاعی و 891 وابسته به دستگاه‌های اجرایی بوده است که زمان اعلام نیاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به اتمام رسیده است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.