سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ریاست قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر داری تهران:

اولین جلسه شورای سیاستگذاری طرح استقبال از مهر تشکیل شد

اولین جلسه کمیته حمایت از مدارس با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش ، بهداشت، نیروهای انتظامی و رسانه ها تشکیل و فعالیتهای استقبال از مهر مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین امرودی قائم مقام معاون امور اجتماعی شهرداری تهران درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح مصوبات اولین جلسه شورای سیاستگذاری طرح استقبال از مهر (مهد قلم) که با حضور نمایندگان سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران برگزار شد گفت: تجهیز مدارس دخترانه به ست های ورزشی اولویت طرح استقبال از مهر در سال جاری به شمار می رود و با توجه به ضرورت فراهم کردن زمینه تحرک جسمانی این قشر، مقرر شد تا 200 مدرسه دخترانه در مقطع راهنمایی و دبیرستان متناسب با سن و ویژگی های جسمانی دانش آموزان به ست های ورزشی مجهز شود.
وی ادامه داد: همچنین تکمیل ست ورزشی دیگر مدارس دخترانه سطح شهر تهران نیز بر طبق سنوات گذشته در دستور کار قرار دارد.
حجت الاسلام و المسلمین امرودی گفت: علاوه بر این تامین فضای سبز مدارس یکی از مهمترین مواردی که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت و مصوب شد تا موضوع درختکاری در مدارس با جدیت پیگیری و به منظور حمایت از این طرح درخت رایگان به مدارس اهدا خواهد شد.
قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد: در راستای توسعه فعالیت های مشترک فرهنگی بین شهرداری تهران و آموزش و پرورش برای نهادینه شدن آموزش شهروندی، تفاهم نامه ای با موضوع مشارکت مدارس در برگزاری جشنواره مشکات و اختصاص یکی از محورهای جشنواره به آموزش و پرورش بین اداره کل آموزش های شهروندی و آموزش و پرورش تهران منعقد می شود.
رئیس شورای سیاستگذاری طرح استقبال از مهر اظهار داشت: دستور العمل اجرایی این طرح با رعایت شاخص های کمی به منظور تسهیل ارزیابی عملکرد مناطق و معاونت ها به زودی تدوین خواهد شد.
ضمن اینکه کمیته ای با حضور اعضای شورای شهر آموزش و پرورش و مناطق 22 گانه تشکیل و حسن انجام امور نظارت خواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: تجهیز کتابخانه و نمازخانه مدارس، شاداب سازی مدارس، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، راه اندازی مراکز برای تهیه لوازم التحریر در بوستان ها، شهروند و میادین میوه و تره بار همچنین استفاده مدارس از پیام های واحد برای خوشامد گویی به دانش آموزان اهم مصوبات این جلسه را به خود اختصاص داد.
طرح استقبال از مهر از 15 شهریور آغاز و تا 15 مهر ادامه خواهد یافت./
برچسب ها: معاونت ، شهرداری ، عفاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.