سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشورخبرداد؛

بسیج با وزیر پیشنهادی بهداشت دولت یازدهم موافق است

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: بسیج نسبت به وزیر پیشنهادی بهداشت نظر مثبت دارد و امیدواریم با چینش خوب مدیریتی، تیم کاری و کارشناسی مناسب، بتواند معضلات و مشکلات حل نشده نظام سلامت را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، محمد رئیس‌زاده در مورد وزیر پیشنهادی بهداشت در دولت یازدهم گفت: از زمانی که دکتر هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت مطرح شده است بررسی جامع،درباره او انجام گرفت و سوابق کاری وی نیز بررسی دقیق شد.

وی ادامه داد: در نهایت وزیر پیشنهادی بهداشت با حضور در سازمان بسیج جامعه پزشکی و در جمع شورای مرکزی این سازمان جلسه‌ای را برگزار کرد، نظرات او مطرح شد و درباره معضلات کلان نظام سلامت با او بحث و گفت‌وگو شد.

وی افزود: در مجموع سازمان بسیج جامعه پزشکی نسبت به وزیر پیشنهادی بهداشت نظر مثبت دارد و با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی او و تجاربی که در این حوزه کسب کرده است امیدواریم اقدامات مؤثر و خوبی انجام شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن ابراز امیدواری نسبت به کسب رأی اعتماد قابل اتکاء از مجلس ادامه داد: امیدواریم با چینش خوب مدیریتی، تیم کاری و کارشناسی بتواند معضلات و مشکلات حل نشده نظام سلامت را برطرف کند.

رئیس‌زاده افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی با تمام توان و ظرفیتی که در تمام کشور دارد و به مسائل کارشناسی این حوزه اشراف دارد در خدمت وزیر پیشنهادی و تیم او خواهد بود.
برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.