سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره شکوفا فرصتی برای معرفی خدمات الکترونیکی محلات است

معاون فناوری اطلاعات اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران جشنواره شکوفا را فرصتی دانست تا خدمات الکترونیکی در سطح 374 محله شهر تهران معرفی شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مسعود سیرتی در جلسه هماهنگی جشنواره شکوفا در منطقه یک ضمن بیان این مطلب ،به تشریح دستورالعمل اجرایی دومین جشنواره شکوفا و انتقال و بررسی کمبود ها و مشکلات خانه های آی تی پرداخت واظهار داشت : اولویت این جشنواره علاوه بر راه اندازی و عضو گیری کانون های7 گانه آی تی شامل بازی های رایانه ای ، وبلاگ نویسی، برنامه نویسی موبایل ، توسعه مهارت های رایانه ای ، طراحان گرافیکی ، رسانه های دیجیتال و رباتیک در سطح محلات ، معرفی سامانه ها و خدمات الکترونیکی در سطح محلات است.
 
وی به اهمیت فرهنگسازی استفاده از امکانات الکترونیکی برای شهروندان اشاره کرد و گفت: در صورت گسترش فعالیت ها در آینده می‌توان وعده شهر الکترونیک را محقق کرد تا شاهد کاهش هزینه ها و سرعت در کارها باشیم.
 
بر اساس این گزارش محسن جلالی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک و دبیر اجرایی کانون وبلاگ نویسی جشنواره شکوفا گفت: منطقه یک به عنوان میزبان و دبیرخانه اجرایی کانون وبلاگ نویسی در جشنواره شکوفا، برای پیشبرد اهداف در خصوص فعالیتهای خانه های آی تی از هر گونه سعی وتلاشی دریغ نخواهد کرد و از همه توان و ظرفیت های موجود برای اجرای هرچه بهتر این جشنواره بهره می برد.
 
وی همچنین به لزوم تقویت کانون وبلاگ نویسی در سطح منطقه یک به عنوان دبیرخانه این کانون در جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: خانه های آی تی محلات منطقه ،تشکلی مردمی و داوطلبانه است که  می تواند در جهت ایجاد هم‌اندیشی مجازی، جمع آوری ایده‌های شهروندان، گسترش شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک پیشرو باشد.
 
اجرای دومین جشنواره شکوفا در کانون های 7گانه ذکر شده و در سطح محلات شهر تهران از تیرماه آغاز شده و شهروندان و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس الکترونیکی mytehran.ir  مراجعه کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.