سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای در تهران

مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهرداری تهران از حضور معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای سومین سال متوالی و نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای خبر داد.

کاوه تیمور نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به مشارکت این سازمان با هدف معرفی دستاورد ها و برنامه های آتی مدیریت فرهنگی شهر در حوزه توسعه فناوری اطلاعات در این رخداد علمی تصریح کرد:  معرفی جشنواره کانون های 7 گانه محلی فناوری اطلاعات، سباب پرتال محله ها، سامانه بازی آن لاین و برنامه های آتی و مدیریت فرهنگی شهر ماموریت کافی معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران برای حضور در سومین نمایشگاه  و جشنواره بازی های رایانه ای به شمار می رود.
 مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران ادامه داد:  آسمان دژ سه که سال گذشته باحمایت این معاونت تولید شد با هدف ترویج فرهنگ ملی  و بومی و نیز آشنایی کودکان و نوجوانان  با آموزش ای شهروندی در نمایشگاه بازی های رایانه ای عرضه می شود.
تمیور نژاد در بخش دیگر  سخنان خود با اشاره به برگزاری  جشن های محلی و منطقه ای شکوفا خاطر نشان کرد:  بر طبق زمان بندی و دستور العمل  اجرایی دومین جشنواره شکوفا،  تا پایان شهریور نفرات برتر مناطق و محله ها معرفی می شوند./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.