سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای:

شاه کلید ترویج فرهنگ ایرانی، تولید محصولات بومی است

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت که شاه کلید ترویج و توسعه فرهنگ ایرانی توجه و حمایت از ساخت محصولات بومی و بازی‌سازان خلاق ایرانی است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بهروز مینایی در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای که صبح امروز سه شنبه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد افزود: در تابستان سالی که به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی مزین شده سومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران برگزار می شود و به حتم، بازی های رایانه ای یک ضرورت برای جامعه ما است. 

مینایی افزود: شاه کلید ترویج فرهنگ ایرانی، تولید محصولات بومی است و نباید مخاطبان تشنه سرگرمی را رها کرد و باید با بازی های خلاقانه و با اخلاق نیازهای مخاطبان خود را برطرف کنیم. 
وی توضیح داد: امروز در تلاشیم با تولید و نمایش آثار بومی، آرامش را به مخاطبان هدیه بدهیم و این در شرایطی است که دشمنان با استفاده سیاسی از این هنر، به بیراهه رفته اند. 

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای تاکید کرد: سال ها است که فضای سرگرمی جوانان ما از سوی غرب مورد هدف قرار گرفته شده و وظیفه ما امروز تامین خواسته های جوانان با تولید بازی های بومی جذاب است. 

مینایی به بی توجهی اقشار مختلف به عرصه گیم اشاره کرد و گفت که اگر رسانه ای توان همذات پنداری بالاتری از کتاب، پویانمایی، سینماو تلویزیون و اینترنت دارد گناه آن رسانه نیست و باید توان این رسانه ها را شناسایی و پیام و معرفت الهی را از طریق آن به مخاطب در دنیا منتقل کرد. 

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای تاکید کرد: نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران جشن سالانه بازیسازان کشور و جشنی به شکوه همت بالای جوانان ایرانی و پهنای ایران اسلامی است. 

وی یادآور شد: جشن بازیسازان ایران، ماراتن انتخاب بهترین ها است و این رویداد منظر خلاقیت، توانمندی و نقش آفرینی بازیسازان سرزمینمان است. 

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای ادامه داد: تولید سرگرمی های سازنده و جذاب، دغدغه همه مشفقین این مرز و بوم است که این بار با قدرت دستان توانمند هنرمندان ایرانی در قالبی فناورانه و بر بستری فرهنگی پیشکش فرزندان ایران می شود. 

مینایی تاکید کرد: البته جشن واقعی زمانی است که ما شاهد حضور محصولات ایرانی در سراسر کشور باشیم و این مهم محقق نخواهد شد مگر با حمایت همه توان کشور. 

وی گفت: باید باور کنیم که ما می توانیم، باور کنیم جوانانمان قدرت مقابله با جنگ نرم دشمن را دارند و باور کنیم که رمز پیروزی و توسعه همت ملی است؛ همتی به بلندای البرز و به خروش خلیج فارس. 

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.