سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساهاکیان:

بچیروویچ از حالا به فکر جام جهانی باشد/بسیار قوی تر از سایر رقبا بودیم

فوروارد قدرتی تیم ملی بسکتبال در بازگشت از فیلیپین تأکید کرد که ایران در این دوره یک سر و گردن بالاتر از تمام حریفان بود.

اوشین ساهاکیان بازیکن تیم ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه موفق به کسب عنوان قهرمانی در آسیا شدیم و توانستیم مجوز حضور در رقابت های جام جهانی را کسب کنیم. تیم ما بازی های خوبی را به نمایش گذاشت زیرا قبل از شروع مسابقات در اردوهای خوب و مؤثری شرکت داشتیم که همین امر کمک زیادی به آمادگی تیم کرد.

وی تصریح کرد: از نظر فنی سرمربی تیم ملی کمک بسیاری به ما کرده همچنین بازی های تدارکاتی که قبل از شروع مسابقات داشتیم به هرچه قوی تر شدن تیم کمک شایانی کرد و در نتیجه گیری نهایی مؤثر واقع شد به نظرم تیم ایران از سالهای قبل بسیار قوی تر شده و از رقبایمان یک سر و گردن بالاتر بودیم.

ساهاکیان به عنوان یکی از 5 مرد برتر مسابقات انتخاب شد وی در این خصوص گفت: این عنوان نتیجه تیم است از کادر فنی و تمام هم تیمی هایم تشکر می کنم زیرا حمایت های آنها در به دست آوردن عنوان برترین فوروارد قدرتی بسیار تأثیرگذار بود.

بازیکن بلند قامت تیم ملی بسکتبال خاطرنشان کرد: برای مسابقات جهانی مسلماً رقبای سرسختی را پیش رو خواهیم داشت، ما منتظریم تا اوامر سرمربی تیم را به اجرا در آوریم تا بتوانیم سربلند از این دوره رقابت ها خارج شویم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.