سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

خدمات رساني بخش فوق تخصصي روماتولوژي فارس به سایر استانهای کشور

بخش فوق تخصصی روماتولوژی فارس به 6 استان کشور خدمات می‌دهد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، این استانها شامل کهگیلویه و بویر احمد، یزد،کرمان،بوشهر،خوزستان و چهارمحال و بختیاری است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هر ماه حدود 80 بیمار در تنها بخش فوق تخصصی بیماران روماتولوژی استان فارس واقع در بیمارستان حافظ شیراز، بستری می شوند.

مقدمی بیان کرد: بیمارستان حافظ دارای یک بخش تخصصی و فوق تخصصی منحصر به فرد در جنوب کشور است که در این بخش بیماران با مشکلات و بیماری های روماتولوژی از جمله بیماری هایی مانند روماتیسم مفصلی ، لوپوس ، اسکلرودرما و بهجت بستری شده و تحت درمان قرار می گیرند.

وی ادامه داد: بخش روماتولوژی بیمارستان حافظ که تنها بخش فوق تخصصی بیماران روماتولوژی در استان فارس است، دارای 22 تخت است که در کنار این بخش ، بخش توانبخشی نیز فعال است که 14 تخت آن مربوط به بیماران روماتولوژی و شش تخت آن مربوط به بیماران توانبخشی است.

مقدمی افزود: در بخش روماتولوژی بیمارستان حافظ یک مرکز تحقیقات بیماری های روماتولوژی نیز فعال است که در آن نمونه های مایع مفصلی بیماران بخش و یا نمونه بیمارانی که از بیمارستان های دیگر فرستاده می شود توسط اتندینگ های بخش روماتولوژی خوانده و جواب دهی می شود./ب

برچسب ها: فارس ، کشور ، استانها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.