سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

آذربايجان غربي نائب قهرمان مسابقات بين المللي ورزش هاي روي آب شد

تيم آذربايجان غربي که به نمايندگي از کشورمان در چهارمين دوره مسابقات بين المللي ورزش هاي روي آب جمهوري ترکيه شرکت کرده بودبه مقام نائب قهرماني اين دوره از مسابقات رسيد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه در چهارمين دوره مسابقات بين المللي ورزش هاي روي آب که از هشتم لغايت 10 تيرماه در تاسيسات آبي ادرميت گبزه استان وان ترکيه واقع در درياچه وان و با حضور 630 ورزشکار در قالب 60 تيم از کشورهاي ترکيه ، قبرس ، قرقيزستان و استانهاي آذربايجان غربي و شرقي به نمايندگي از جمهورري اسلامي ايران برگزار گرديدکه در رشته روئينگ سبک وزن ، افشار حيدري با شايستگي تمام عنوان نخست و به مدال طلاي مسابقات دست يافت و ارشيد ناصري مدال نقره رقابت هاي کانو را به خود اختصاص داد.

در رشته دراگون بت نيز که تيم آذربايجان با دو تيم شرکت کرده بود تيم الف استان به مقام قهرماني و مدال طلا دست يافت و تيم (ب) نيز در جايگاه دوم ايستاد.

در رشته شناي 3500 متر که با شرکت 127 شناگر در جزيره آک دامار درياچه وان ترکيه برگزار گرديد حسن ذوالفقاري در عين شايستگي به مقام چهارمي دست يافت ومجتبي گلابي نيز در بين اين تعداد ورزشکار در جايگاه هشتم ايستاد.

شايان ذکر است اين دوره از مسابقات به همت استانداري و اداره خدمات امور جوانان و ورزش استان وان ترکيه برگزار و تيم آذربايجان غربي با 2 مدال طلاي انفرادي و تيمي ، 2 مدال نقره انفرادي و تيمي در رشته هاي روئينگ، کانو و دراگون بت و يک مقام چهارمي شنا ،در مجموع پس از ترکيه ميزبان در مکان دوم جدول ايستاد.

گفتني است تيم آذربايجان غربي با 37 ورزشکار، مربي و کادر سرپرستي در اين دوره از مسابقات شرکت داشت./ع


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.