سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

زمينه فعاليت زنان متخصص و فرهيخته باید در دولت فراهم شود

قائم مقام سياسي جامعه اسلامي زينب(س) گفت: اتاق فکر جامعه زينب(س) مجددا فعاليت خود را شروع کرده و اکنون در حال رصد برنامه‌هاي دولت و کابينه پيشنهادي رييس جمهور است.

"معصومه رضايي" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون فعاليت‌هاي جامعه اسلامي زينب(س) اظهار داشت: جلسات هم‌اندشي با صاحب نظران  و شخصيت‌هاي تاثيرگذار در مسائل گونان  در حال انجام است؛ اما بنا به تصميم‌گيري اعضا از بازگويي جزئيات معذوريم.

قائم مقام سياسي جامعه زينب(س) به تشکيل اتاق فکر در اين تشکل اشاره و تصريح کرد: اتاق فکر جامعه زينب(س) مجددا فعاليت خود را آغاز کرده و  اکنون در حال رصد برنامه‌هاي دولت و کابينه پيشنهادي رئيس جمهور است.

رضايي با بيان اينکه  انتظار داشتيم از حضور زنان در کابينه دولت بهره‌مند مي‌شديم، گفت: از دکتر روحاني خواستاريم تا مانند رؤساي جمهور پيشين با حوزه زنان برخورد نکرده و زمينه فعاليت  اين قشر مؤثر در جامعه را بيش از پيش فراهم آورد.

موسس جامعه اسلامي زنان خاطرنشان کرد: بسياري از زنان متخصص، فرهيخته و مومن  آماده ياري رساني به دولت هستند و لذا دولت بايد در مسير شايسته‌سالاري، از وجود زنان شايسته و فعال در عرصه‌هاي مختلف بهره گيرد.

انتهای پيام/
برچسب ها: رضایی ، جامعه ، زینب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.