سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه صنف فناوری رایانه تهران:

فیلترینگ مدیریت شود/ جایگاه it در کشور ارتقا پیدا کند

با وجود افراد نخبه و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نتواستیم به آن جایگاهی که شایسته کشورمان است دست یابیم.

 سید مهدی میر مهدی، رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با بیان اینکه در دولت گذشته به it توجهی نشد و به رشد مطلوب در این صنعت دست نیافتیم به خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران گفت : دولت جدید باید به زیر ساختها،  پهنای باند و فیلترینگ توجه خاصی نشان داده و با مدیریت صحیح موجب ارتقاء جایگاه  کشور در حوزه فناوری اطلاعات شود.

 وی افزود: افراد متخصص و نخبه زیادی در حوزه ICT داریم که بايد از توان و پتانسیل علمی آنها برای  پیشبرد اهداف صنعت IT استفاده شود تا همه صنوف از مزایای ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات بهره مند شوند.

 وی با اشاره به اینکه مدیران منصوب از سوی وزیر جدید ارتباطات باید از آگاهی لازم در حوزه کاری خود برخوردار باشد اظهار داشت:  باید اولویت های کاری مدیران بخش های مختلف مرتبط با IT مشخص و وزیر ارتباطات نیز اشراف کافی به آنها داشته باشد تا با تعامل و همکاری های همه جانبه بتوانیم مرزها را شکسته و همپای سایر کشورهای پیشرفته از توان داخلی جهت گسترش فناوری اطلاعات و افزایش بهره وری استفاده کنیم.

وی خاطر نشان کرد: زیر ساخت هایی که هم اکنون در حوزه ICT داریم شایسته توان کشورمان  نیست و باید با توجه مسئولان به جایگاه واقعی  خود در این حوزه دست یابیم./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.