سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

رشد 75 درصدی حفاظت از مراتع استان چهارمحال و بختیاری

مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری گفت: حفاظت از جنگل‎ها و مراتع استان چهارمحال و بختیاری از 40 درصد در سال 84 با 75 درصد افزایش به 70 درصد در سال گذشته افزایش یافته است.

خسرو عبداللهی اظهار داشت: بازنگری کلی  در مدیریت منابع طبیعی اقدامی موثر در راستای ایجاد توسعه پایدار با استفاده از  منابع آب و خاک و تحقق استقلال اقتصادی است.
وی، با بیان اینکه بیش از 270  گونه گیاهان دارویی و صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است، گفت: شرایط جغرافیایی، تنوع  و ترکیب زیاد گونه های گیاهی و جانوری در این استان موجب شده است تا این استان در بخش  منابع طبیعی نسبت به سایر استان‌ها حایز اهمیت باشد.
عبدالهی، با  اشاره به عملکرد این سازمان در هشت سال اخیر، افزود: مساحت حوزه‌های آبخیز زیر پوشش  عملیات آبخیزداری به کل سطح حوزه‌های آبخیز استان چهارمحال و بختیاری از 11 درصد سال 84 به 17 درصد در  سال گذشته افزایش یافته است.
مدیر‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و  بختیاری گفت: حفاظت از جنگل ها و مراتع این استان از 40 درصد در سال 84 با 75  درصد افزایش به 70 درصد در سال گذشته افزایش یافته است.
وی، با  تأکید بر اینکه آموزش موثرترین ابزار توانمندسازی نیروی انسانی در راستای اهداف  برنامه‌های توسعه است، گفت: در سال گذشته در مجموع 65 دوره آموزشی برگزار شد.
عبدالهی گفت: آموزش می‌ تواند موجب افزایش کارآیی و  اثربخشی کارکنان در ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم و ارتقاء سطح کیفی سرمایه  انسانی سازمانی شود./ع
برچسب ها: رشد ، حفاظت ، مراتع ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.