سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجراي طرح ضربتي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي ويژه بانوان منطقه 19

معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 19، از اجراي طرح ضربتي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي ويژه بانوان اين منطقه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمين جوادي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگارن، گفت: طرح ضربتي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي با مشاركت بانوان منطقه 19، به منظور كاهش آسيب‌هاي اجتماعي در جنوب شهر تهران از مرداد ماه سال 92 آغاز و در دست اجرا است.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: نشست‌هاي توجيهي در خصوص اجراي اين طرح در محله‌هاي خناي آباد جنوبي، شكوفه شمالي، نعمت‌ آباد و رسالت به صورت روتين برگزار مي‌شود.
جوادي با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: تشكيل گروه‌هاي هميار بانوان ويژه پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي در جنوب شهر تهران، برگزاري نشست‌هاي توجيهي، معرفي طرح ايده‌پردازي در زمينه پروژه‌هاي اجتماعي در اين طرح انجام خواهد شد.
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: راه‌اندازي 20 كارگاه عمومي، تخصص و تسهيل گري در محلات پايلوت، هدايت و اجراي طرح كوچك محلي توسط بانوان محله تا پايان  شهريور ماه از اقدامات اجرايي اين طرح است.
جوادي در پايان با اشاره به اقدامات ديگر معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 18 افزود: جلوگيري از سوء مصرف مواد مخدر در بين بانوان، ايجاد ساز و كارهايي به منظور رصد مستمر وضع بانوان، برنامه‌ريزي لازم جهت آموزش و ظرفيت‌سازي خانواده‌ها، پيشگيري از رفتارهاي مخاطره‌آميز، توسعه زيرساخت‌ها براي دسترسي بانوان به خدمات و مراقبت‌هاي اجتماعي، توانمندسازي و شبكه‌سازي كانون‌هاي مردم نهاد از اقدامات ديگر معاونت فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 19 است./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.