سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبیری: قرعه کشی لیگ برتر رقیبان تدارکاتی را مشخص می کند

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر تبریز گفت: برای برپایی اردو و انجام بازی های تدارکاتی منتظر برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال هستیم.

محسن خبیری، سرمربی تیم فوتسال  هلال احمر تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان دوران آماده سازی خود را سپری می کنند طی دو هفته  اخیر تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شده و فعالیت های بدنی و تاکتیکی انجام می گیرد تا بازیکنان به موقعیت ایده آلی دست یابند از هفته ی بعد از حجم تمرینات کاسته می شود و انجام برنامه های حاشیه ای برای حفظ آمادگی تیم در اولویت قرار می گیرد.

وی افزود: بر پایی اردوی خارج از خانه و انجام تدارکاتی بازی ها یکی از برنامه هایی است که برای تیم در نظر داریم اما هنوز مکان اردو و تیم هایی که قصد بازی دوستانه با آنها را داریم مشخص شده است.

 برای تنظیم این برنامه منتظر قرعه کشی بازی های لیگ برتر هستیم دیدار دوستانه با تیم هایی در برنامه هایمان قرار می گیرد که باید در هفته های پایانی  نیم فصل نخست با آنها روبه رو شویم در همین راستا شهری را باری اردو زدن  انتخاب می کنیم که طی زمان حضورمان بتوانیم چند بازی خوب و حرفه ای با تیم های این شهر داشته باشیم.
 
خبیری در خاتمه خاطر نشان کرد: قبادی به عنوان مربی بدنساز به کادر فنی تیم اضافه شده تمرینات بدنسازی بازیکنان را بر عهده گرفته است.

خوشبختانه تجربه وی باعث قرار گیری تیم در موقعیت ایده آل جسمانی شده است./آق
برچسب ها: خبیری ، فوتبال ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.