سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان سابق رفسنجان:

برخورد‌های ‌قاطع‌‌ آمار جرائم خشن رفسنجان را کاهش داد

دادستان سابق رفسنجان گفت: برخورد‌های قانونی و قاطع‌‌ موجب پایین آمدن آمار جرائم خشن در شهرستان رفسنجان شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سید‌محمود علیزاده صبح امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان رفسنجان اظهار داشت: نقل و انتقالات انسان را برای دل کندن از دنیا و مقام‌ها تمرین می‌دهد.

وی افزود: از سال 86 در شهرستان شهید‌پرور، اقتصادی‌ و شهر گردان‌های رزمی رفسنجان که مشغول خدمت شدم، تلاش شد با برخورد قانونی و حفظ حقوق شهروندی و احترام به مردم گام بردارم و تمام‌ دستگاه‌های اجرائی اعم از فرمانداری، شورای تامین، نیروی انتظامی و‌ ... در این راستا همراهی و همکاری خوبی با ما داشتند.

دادستان سابق رفسنجان بیان داشت: برخورد با جرائم خشن در اولویت کاری بود و برخورد‌های قانونی و قاطع‌‌ در این زمینه‌ موجب پایین آمدن آمار جرائم خشن شد.

علیزاده شرب خمر را عامل بیشتر جرائم دانست و عنوان کرد: در این زمینه نیز گام‌های موثری برداشته شد، اما برخورد صرف کافی نیست، بلکه باید تقاضا را کم کرد و راهی پیدا کنیم که با فرهنگ‌سازی این معضل اصلاح شود.

وی افزود: امام جمعه رفسنجان در زمینه زیر‌ساخت‌های فرهنگی تلاش‌های زیادی داشتند و فرماندار نیز با تدوین سند توسعه شهرستان و رسیدگی به مشکل اشتغال جوانان گام‌های موثری در راستای کاهش جرائم برداشتند، زیرا بیکاری زمینه بسیاری از جرائم را فراهم می‌کند.

حسین رئیسی‌نژاد دادستان جدید رفسنجان نیز بیان کرد: دادستان به عنوان مدعی‌العموم است و تمام تلاش‌ها باید انجام شود تا تکلیف خود را به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: در بحث امنیت اجتماعی با همکاری و همیاری همه و پیمودن یک مسیر برای یک هدف مشترک این مهم را محقق می‌کنیم و با رعایت انصاف و عدالت منشا خیری برای دستگاه قضائی هستیم.

 طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه ‌حسین رئیسی‌نژاد به عنوان دادستان شهرستان رفسنجان معرفی شد.
برچسب ها: رفسنجان ، جرائم ، قانون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.