سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطيبي: مدرک مربی گری دارم/تاج گفت فقط یک کارت برایم صادر میشود

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: به احترام کارشناسان فوتبال و مربیان ترجیح دادم در سمت مربی به کار خودم ادامه بدهم و از دوران بازیگری خداحافطی کردم.

رسول خطیبی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با سپاهان بازی آخری بود که به میدان رفتم اگرچه میدانستم نمیتوانم به تیم کمک کنم ولی برای دل خودم بازی کردم که حداقل یک بازی خداحافظی کرده باشم.

وی در ادامه اضافه کرد: به احترام پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال دیگر بازی نخواهم کرد و تمام تمرکز خود را بر مربی گری میگذارم.

سرمربی گسترش در خصوص صادر نشدن کارت مربی گریش گفت: تاج گفته بود که برای هر یک از مربیان و بازیکنان یک کارت صادر میشود و من نمیتوانستم کارت مربی گری و بازیکنی را با هم داشته باشم.

وی در ادامه تصریح کرد: چون نمیشد دو کارت برایم صادر شود پس فقط کارت بازیکنی من صادر شد و به این دلیل من نمیتوانستم در کنار زمین به عنوان مربی حاضر باشم یا در کنفرانس های خبری هم به این دلیل حضور نداشتم.

بازیکن سابق گسترش در ادامه در خصوص گفته های برخی که مدرک مربی گری ندارد بیان کرد: من کلاس های مربی گری را گذرانده ام و مدرک مربی گری را دارم پس دلیل عدم حضورم در کنار زمین نداشتن مدرک نبود.

سرمربی گسترش در خصوص تیمش گفت: اگرچه تیم جوانی دارم و حتی 8 بازیکنم تا به حال در لیگ بازی نکردند ولی نتایج قابل قبولی را گرفتیم و حتی در بازی با سپاهان و استقلال حداقل میتوانستیم بازی را مساوی کنیم ولی بازیکنان کم تجربه هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هفته به هفته بهتر خواهد شد و از این مسئله خوشحالم که هر 3 دیدار نخست ما با تیم های بزرگی بود دا بازیکنانم تجربه را کسب کنند و بازی های بعد را بهتر کار کنند./آق
برچسب ها: خطیی ، گسترش ، تاج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.