سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ایثار قم با کسب دومین پیروزی صدرنشین شد

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با کسب دومین پیروزی متوالی خود را به عنوان مدعی قهرمانی مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان نخاعی کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، هر پیروزی در بسکتبال با ویلچر برای تیم برنده دو امتیاز و برای تیم بازنده یک امتیاز در پی دارد و بسکتبالیست‌های ایثار قم برای اینکه از صف مدعیان قهرمانی عقب نمانند در دومین دیدار خود نیز با اقتدار ظاهر شدند.

تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان نخاعی قم در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جانبازان نخاعی کشور مقابل تیم ایثار تهران (الف) عصر امروز به میدان رفت و در حالی که کار دشواری برای کسب پیروزی داشت، سرانجام بر حریف غلبه کرد.

در دیدار تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و ایثار تهران (الف) در هفته دوم مسابقات لیگ نخاعی‌های کشور سرانجام این بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم بودند که توانستند با ارائه یک بازی برتر در مجموع چهار کوارتر از سد رقیب سرسخت خود عبور کنند.

اگرچه تیم میزبان در این دیدار از حمایت تماشاگران و امکانات خوبی برخوردار بود و در تمام لحظات بازی با فاصله اندک تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم را تعقیب می‌کرد اما سرانجام نتیجه نهایی این بازی با حساب 52 بر 41 به سود تیم ایثار قم رقم خورد.

دومین پیروزی تیم ایثار قم برابر هم نام تهرانی خود در حالی رقم خورد که تیم بسکتبال با ویلچر نخاعی‌های ایثار قم در نخستین گام از مسابقات لیگ نخاعی‌های بسکتبال با ویلچر کشور در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم موفق به شکست 53 بر 28 تیم البرز شده بود./ع

برچسب ها: قم ، ایثار ، کسب ، دومین ، پیروزی ، صدر ، نشین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.