سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ برنامه‌های هفتگی حرم حضرت معصومه (س) تشریح شد؛

اقامه نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله استادی

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم برنامه‌های این هفته حرم مطهر حضرت معصومه(س) را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب گفت: بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری، سخنرانی حرم مطهر همه روزه ساعت 19 با حضور حجج اسلام اسماعیلی و بنیادی برگزار می‌‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های سخنرانی همه روزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) بعد از نماز مغرب و عشا گفت: در برنامه این هفته،‌ حجج اسلام ماندگاری،‌ فلاح‌زاده،‌ رفیعی، اویسی و عباسی به ایراد سخن می‌پردازند.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب با اشاره به برگزاری دعای توسل از سوی هیئت جانبازان استان قم، در روز سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا ‌ادامه داد: مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه 24 مرداد ماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام ضیائی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

وی افزود: دعای کمیل این هفته پنجشنبه، 24 مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا با مداحی حاج سید مهدی میرداماد قرائت می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری مراسم نیایش صبحگاهی حرم مطهر، همه روزه بعد از نماز صبح از سوی حجت‌الاسلام ضیایی اظهار داشت:‌ بیان احکام به همت حجت‌الاسلام بیگدلی همه روزه قبل از اذان ظهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب در پایان یادآور شد: ‌نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت آیت‌الله استادی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اقامه می‌شود.

برچسب ها: قم ، اقامه ، نماز ، جمعه ، استادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.