سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با اتمام ماه مبارک رمضان اعلام شد؛

استقبال بیش از 250 هزار شهروند تهرانی از برنامه های رمضانی دریاچه شهدای خلیج فارس

شهردار منطقه 22 از استقبال بیش از 250 هزار نفر شهروند تهرانی از برنامه های تدارک دیده شده در مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس طی ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین مرادی شهردار منطقه با بیان این مطلب گفت :  مجموعه تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس یکی از 30 بوستان و مجموعه تفریحی گردشگری پایتخت است که همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شاهد برگزاری برنامه های متنوعی در قالب جشنواره رمضانی همراه با برپایی بازارچه خیریه بود که تا پایان ماه ضیافت الله به طول انجامید.
 
وی در ادامه با اعلام اینکه برپایی ویژه جشنهای ماه رمضان که از ابتدای این ماه مبارک به جز شبهای قدر و بین القدرین مورد استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان تهرانی مواجه شد، تصریح کرد: طی شبهای ماه مبارک رمضان، این پردیس بزرگ تفریحی گردشگری، شاهد برگزاری برنامه های متنوع و شادی چون اجرای موسیقی زنده، قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز و بین المللی، همخوانی تواشیح، سخنرانیهای کوتاه چهره های مطرح فرهنگی مذهبی، پخش کلیپهای زیبای صوتی تصویری از موضوعات متنوع شهری، مذهبی و فرهنگی همچنین شعرخوانی، آتش بازی و ... بود که اجرای این برنامه ها در شبهای معمول و غیر تعطیل با حضور و مشارکت بیش از 6 هزار شهروند تهرانی به همراه داشت و در شب های تعطیل و به ویژه عید سعید فطر ، پذیرای بیش از 20 هزار نفر مخاطب  بود.
 
به گفته وی ،  این حجم مخاطب و استقبال کننده از برنامه های رمضانی دریاچه شهدای خلیج فارس، نشان دهنده مقبولیت این مجموعه بی نظیر تفریحی گردشگری در همین مدت کوتاه بهره برداری میان پایتخت نشینان است و ما را به ادامه فعالیتهای اینچنینی مطابق با ذائقه شهروندان بیش از پیش ترغیب می کن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.