سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

کارنامه کاری وزرای پیشنهادی دکتر روحانی به مجلس قابل دفاع است

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، ترکیب وزرای پیشنهادی رییس جمهوری به مجلس را متشکل از افرادی تحصیل کرده، با تجربه، متخصص و با کارنامه کاری قابل دفاع دانست.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران،  مرادی گفت: با توجه به فضای مجلس و جمع بندی روز نخست بررسی صلاحیت وزرای کابینه یازدهم، احتمال تایید تمام وزرای پیشنهادی از سوی نمایندگان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه کابینه یازدهم از هماهنگی خوبی برخوردار است، به شرایط اقتصادی کشور و فشارهای خارجی اشاره کرد و گفت: این وزرا تنها به دلیل شرایط خاص کشور و حضور دکتر روحانی در راس کابینه ریسک حضور در دولت را قبول کرده اند و اگر این شرایط نبود حاضر به قبول پست وزارت نبودند.

مرادی درباره برخی اظهار نظرها در مجلس در باره ارتباط برخی از وزرای پیشنهادی با فتنه 88، گفت: کسانی که در جریان اتفاقات خرداد 88 مواضع خود را در ارتباط با فتنه مشخص نکردند باید با شفافیت و صراحت موضع خود را مشخص كنند.

وی از وزرای پیشنهادی خواست در روزهای آینده با بیان شفاف و صریح، دیدگاه و مواضع خود و یکسری ابهامات در مورد برنامه ها و توانایی های خود را اعلام کنند.

مرادی با اشاره به قول دکتر روحانی در استفاده از نیروهای کرد در دولت اظهار امیدواری کرد در روزهای آینده رییس جمهوری از نیروهای کرد اهل سنت در مدیریت میانی بخصوص در سطح معاونین وزرا، مشاوران رییس جمهوری و حوزه نهاد ریاست جمهوری استفاده کند./ب

برچسب ها: دیدگاه ، فتنه ، مشاور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.