سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین هدف جشنواره غذای سالم؛

افزایش تولید و مصرف غذای سالم در جامعه

مهمترین هدف برگزاری جشنواره غذای سالم که از ۱۶ تا ۱۹ مهر برگزار میشود ترویج افزایش تولید و مصرف غذای سالم در جامعه است.

علی زندی، مدیر روابط عمومی جشنواره غذای سالم در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  ششمین جشنواره و نمایشگاه غذای سالم با هدف اشاعه فرهنگ مصرف فرآورده های غذایی سالم در جامعه و با تاکید بر لزوم توجه مصرف کنندگان به کیفیت و سلامت محصولات غذایی، با حضور پیشگامان تولید غذای سالم کشور، از ۱۶ لغایت ۱۹ مهر ۱۳۹۲ در تهران برگزار می شود.

وی با بیان این که این جشنواره تلاش می کند تا در ششمین سال برگزاری بتواند نقش تاثیرگذار خود را در حوزه سلامت و ایمنی غذا بعنوان یک حرکت اجتماعی و آموزشی به خوبی ایفا نمایدا فزود:هر سال برنامه هایی در جهت فرهنگ سازی مصرف فرآورده های سالم غذایی در قالب برنامه های فرهنگی، آموزشی در طول برگزاری جشنواره غذای سالم برگزار می شود که امسال نیز با برنامه ریزی صورت گرفته انجام خواهد شد.همچنین با توجه به همزمانی رویداد با روز جهانی کودک برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار کلیه شرکت کنندگان ملزم به ارائه شناسنامه سلامت محصول خود به مصرف کنندگان می باشند تا ضمن افزایش دقت مصرف کنندگان به کیفیت محصولات مصرفی، شاهد افزایش تولید محصولات با سلامت کامل در سطح جامعه نیز باشیم.

زندی خاطر نشان کرد: این جشنواره با حضور تولیدکنندگان محصولات سالمغذایی و با معرفی آخرین دستاوردها و تولیدات سالم، از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ مهر۱۳۹۲ در مرکز نمایشگاههای کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌هاي دبیرخانه جشنواره  ۴-۷۷۵۱۵۵۷۰  تماس حاصل فرمایند. /ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.