سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارک بزرگ نسترن در منطقه 3 کرج به بهره برداری رسید

مدیر منطقه 3 شهرداری کرج از بهره برداری پارک بزرگ نسترن و دو پارک دیگر در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران  محمد  رضا صیفی با اعلام این خبر افزود: عملیات احداث پارک بزرگ نسترن در این منطقه به مساحت پنج هکتار با اعتبار 25 میلیارد ریال انجام شد که دارای  امکاناتی چون  زمینی اسکیت، وسایل بازی کودکان همراه با کف پوش استاندارد، دریاچه مصنوعی، ساختمان های  اداری، خدماتی، نماز خانه، کتابخانه، پارکینگ و سرویس  بهداشتی است.

 وی در ادامه به بوستان  شهرداری در این منطقه اشاره کرد و گفت: از دیگر طرح های بهره برداری شده در این منطقه بوستان شهرداری به مساحت  هفت هزار و 500 متر مربع است که در آن جدول گذاری، ایجاد سه الاچیق، وسایل بازی کودکان از  جنس پلی  ایتلن، احداث مسیر تندرستی  ورزشی ، سرویس  بهداشتی، کاشت گل و گیاها و ایجاد فضای سبز انجام شد.

 مدیر منطقه 3  شهرداری کرج همچنین در خصوص عملیات عمرانی بوستان محلی شهرک سپاه گفت: این بوستان با مساحت چهار هزار متر مربع با  اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال احداث و آماده استفاده برای شهروندان منطقه است.

 وي زیبا سازی منظر شهری را از دیگر الزامات و اهداف شهرداری برای احداث فضای سبز، پارک ها و بوستان های محله ای عنوان و  تصریح کرد: از خروجی های این مهم فراهم آوردن بسته های آرامش برای شهروندان است.

 صیفی در پایان خاطر نشان کرد: طرح های عمرانی انجام شده در جهت خدمت رسانی به شهروندان و با همت شبانه روزی همکاران در منطقه 3 و حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج عملیاتی شده و امیدواریم ما بقی طرح های عمرانی این منطقه تا پایان سال به اتمام برسد.

برچسب ها: نسترن ، منطقه ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.