سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالن اختصاصی بهترین پاداش برای قهرمانی بسکتبال/ زمان توجه به ملی پوشان بسکتبال هم رسید

با قهرمانی تیم ملی در جام ملتهای آسیا و روی کار آمدن وزارت جدید، بار دیگر تمام جامعه بسکتبال خواسته همیشگی خود یعنی ساخت سالن اختصاصی را تکرار می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ برای مسئولان فدراسیون بسکتبال، رسانه ها و دیگر اهالی این رشته هیچ چیز تکراری تر از درخواست ساخت سالن و امکانات بیشتر برای این رشته نیست اما دو اتفاق در روزهای اخیر فرصت دیگری را فراهم کرده تا بار دیگر این درخواست های منطقی بسکتبال از جامعه ورزش مطرح شود.
 
اولین اتفاق قهرمانی دوباره تیم ملی بسکتبال آن هم در شرایطی است که اکثر تیم های حاضر در مسابقات بهترین تدارکات و شرایط را در اختیار داشتند به طوری که مهران حاتمی مربی اسبق تیم ملی نیز تأکید می کند شرایط و امکانات ما با هیچ یک از حریفان آسیایی قابل مقایسه نیست و با تلاش مضاعف مسئولان فدراسیون و استعداد بازیکنان به نتیجه می رسیم.

دو سالن 20 هزار نفری و شش هزار نفری فیلیپین محل برگزاری مسابقات هم بار دیگر کمبود های بسکتبال ایران را به رخ ملی پوشان کشید تا قطعاً یکی از خواسته های اول آنها در بازگشت از فیلیپین ، ساخت سالن جدید باشد.
 
از طرفی با روی کار آمدن دولت جدید در هفته های آتی، وزیر جدید ورزش نیز روی کار می آید و بهترین زمان برای مطرح کردن خواسته های بسکتبال در همین ابتدای کار است.
 
آتشی: مسئولان متوجه بسکتبال شوند

عنایت آتشی کارشناس بسکتبال هم با تأیید خواسته های بعد از قهرمانی این رشته  گفت : از حالا به بعد باید مسئولان را متوجه این امر کنیم که بسکتبال ما منحصر به تیم ملی نیست. ما 31 استان با جوانان برومند و پتانسیل بالا داریم که همه آنها باید تحت یک نظام کلی از سوی وزارت ورزش قرار بگیرند.
 
وی ادامه داد : باید از طریق دانشگاه این رشته را حمایت کنیم و به خصوص لیگ هایی مثل لیگ دانشگاهی داشته باشیم و با یک پروژه ملی ساختار تفاهم آموزش و پرورش، دانشگاه و فدراسیون را برای داشتن یک پشتوانه قوی فراهم کنیم.

پیشکسوت بسکتبال اشاره  کرد: کشف استعدادهایی مثل کامرانی و مشایخی از باقرآباد، یوسف وند از لرستان، ویسی از کردستان و ... پتانسیل های بالای این رشته را نشان می دهد.

از طرفی آتشی در مورد بحث پاداش به بازیکنان تیم ملی اشاره  کرد : بازیکنان ما وظیفه خود را انجام می دهند و با هیچ قیمتی هم نمی توان ارزش کار آنها را خرید. قهرمانی ایران و صعود به جام جهانی به عنوان اولین تیم مورد توجه تمام دنیا قرار گرفته و حتی کاپیتان تیم ملی بسکتبال اسپانیا هم به 3 تیم آسیایی صعود کننده به جام جهانی تبریک گفت.

اما این دلسوزی بازیکنان و عشق و علاقه بی منت آنها باید مورد توجه مسئولان هم قرار گرفته و با تمام مشکلات پاداشی در خور برای آنها در نظر بگیرند.
برچسب ها: بسکتبال ، وزیر ، ورزش ، آسیا ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.