سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابزار جدید گوگل برای یافتن گوشی اندرویدی گمشده

با استفاده از سرویس جدید گوگل امکان ردیابی دستگاه بر روی نقشه به صورت آنلاین وجود دارد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مدت زمان زیادی بود که کاربران گوشی‌های اندرویدی منتظر معرفی یک سرویس کارا از سمت گوگل برای یافتن گوشی‌های به سرقت رفته یا گمشده‌شان بودند؛ با توجه به همین موضوع این شرکت دست به‌کار شده و به زودی ابزاری را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد که از طریق آن می‌توانند گوشی خود را ردیابی کنند. 


این ابزار گوگل Android Device Manager نام دارد که امکانات متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.در نخستین گام می‌توان با استفاده از این برنامه زنگ گوشی را حتی اگر در حالت بی‌صدا باشد تا انتها زیاد کرد. در گام بعدی امکان ردیابی دستگاه روی نقشه به صورت برخط وجود دارد. در نهایت این سرویس کاربر را قادر می‌سازد از راه دور تمام اطلاعاتش را در مواقعی که دیگر امیدی به پیدا کردن دستگاه نیست از روی آن پاک کند.

این اقدام دیرهنگام گوگل در حالی رخ می‌دهد که سالهاست محصولات اپل و ویندوزفون چنین راهکاری را در اختیار کاربران‌شان قرار می‌دهند. از سوی دیگر، در حالی که گوگل سرویس ردیابی اندروید خود را راه‌اندازی می‌کند، آمارهای رسیده حاکی از آن است که در سه ماهه دوم سال جاری میلادی میزان دانلود از فروشگاه گوگل موسوم به گوگل پلی بیش از اپل بوده است. اما جالب است که درآمد اپل در همین مدت در حدود دو برابر بیشتر از گوگل بوده است.

منبع: کلیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
توحید ترابی
۲۳:۳۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
لطفا برنامه رو بر روی ایمیل بنده بفرستین باتشکر
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
حالا تو ایران پشتیبانی میشه یا نه؟