سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات تحصن کنندگان در رابعه العدويه به سمت مسجد الفتح

همزمان با تهدیدها درباره برچیدن تحصن در میدان های رابعه العدویه و النهضه، تحصن کنندگان در میدان رابعه العدویه امروز تظاهرات گسترده ای به سمت مسجد الفتح برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی؛ "عزه محی الدین" خبرنگار این شبکه در گفتگویی درباره تحولات اوضاع در میدان های رابعه العدویه و النهضه و حتی میدان التحریر گفت: آنگونه که پیش بینی می شود و انتظار می رفت هیچ یورش در ساعات اولیه صبح امروز اتفاق نیفتاد و تحصن کنندگان همچنان به کار خود ادامه دادند و تظاهرات گسترده ای از رابعه العدویه به سمت مسجد الفتح در خیابان رامسس به راه افتاد و از سوی دیگر تحصن کنندگان تلاش می کنند با قرار دادن موانع مختلف در اطراف محل تحصن امنیت آنها را تامین کنند.

وی در ادامه درباره جزئیات طرح وزارت کشور برای متفرق کردن تحصن کنندگان گفت: طرح های مختلفی برای این کار ارائه شده است. متفرق کردن تحصن کنندگان با دادن هشدار به آنها آغاز می شود و با استفاده از ماشین های آب پاش و گاز اشک آور ادامه خواهد یافت و تیراندازی و خونریزی اتفاق نخواهد افتاد.

خبرنگار بی بی سی در ادامه گزارش خود درباره تلاش های جدید برای گفتگو در مصر برای حل بحران گفت: آخرین تلاش هایی که در این خصوص انجام شده است طرح الازهر است که بندهای مشخصی هم ندارد ولی الازهر از همه طرف ها خواسته های که با یکدیگر سر میز مذاکره بنشینند و معلوم نیست شانس موفقیت آن چه اندازه است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.