سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در فهرست اسراي فلسطيني که قرار است آزاد شوند هيچ اسير معروفي وجود ندارد

فهرست اسامی بیست و شش اسیری که رژیم صهیونیستی قصد دارد آنها را آزاد کند خشم فلسطینیان و مقامات فلسطینی را برانگیخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم ؛ " یافا استیتی" خبرنگار این شبکه در رام الله در گزارشی درباره اسرای فلسطینی که فردا آزاد خواهند شد گفت: فردا طی مراسمی از این افراد استقبال خواهد شد. چهارده تن از این افراد عازم نوار غزه خواهند شد و دوازه نفر نیز به کرانه باختری خواهند آمد.

وی ادامه داد: احساس حاکم بر فلسطینیان به گونه ای است که احساس می کنند فریب خورده اند بخصوص که دوره محکومیت بیشتر اسرایی که قرار است آزاد شوند در آستانه پایان یافتن است.

خبرنگار ادامه داد: محکومیت یکی از این اسرا در کمتر از دو ماه دیگر به پایان می رسد. محکومیت هفت تن از آنها بین سال های دو هزار و سیزده تا دو هزار و شانزده به پایان می رسد. سه تن از آنها دوران محکومیت خود را بین سال های دو هزار و بیست و دو تا دو هزار و بیست و پنج به پایان می برند و پانزده تن از این بیست و شش اسیر نیز به حبس ابد محکوم شده اند.

گفتنی است، مسئولان فلسطینی ناراحتی خود را از فهرستی که اسرائیل ارائه کرده است اعلام کردند زیرا در میان آنها هیچ یک از اسرای معروف فلسطینی دیده نمی شود.
برچسب ها: اسیر ، فلسطین ، آزاد ، بین الملل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.