سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: پرسپولیس هنوز برای قهرمان شدن وقت دارد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: پرسپولیس تاکنون بازی خوبی در این چهار هفته لیگ از خود نشان نداده است.

حمید درخشان در خصوص بازی پرسپولیس- سایپا به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه پرسپولیس بازی خوبی مقابل سایپا انجام نداد و هیچگونه برنامه خاصی نداشت و همه بازیکنان در فکر تعیین تکلیف برای خودشان بودند و متأسفانه بازی رفت به سوی بازی مستقیم و روبه هوا که کارگشا هم نبود تقریباً برگشتیم به یک دهه عقب تر برای گرفتن بازیکنان و به هیچ عنوان بازی قابل قبولی انجام ندادند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه گفت: اینکه اگر بخواهند ایراد از توپ بگیرند و باخت خودشان را گردن توپ بیندازن به نظر من یک حرف خنده دار چون بازی و شیوه بازی کردن ربطی به توپ ندارد زیرا این توپ در اختیار تیم سایپا هم بود اینطور نبود که سایپا با یک توپ و پرسپولیس هم با یک توپ دیگری بازی کند. به نظر من هر کی که این حرف زده حرف بسیار کوچکی زده است.

وی بیان کرد: سایپا سه نامه داشته و با برنامه بازی کرد ولی پرسپولیس هیچگونه برنامه ریزی درستی نداشت و نشان داد که برنامه خاصی برای کار خودش نداشته است و شوت نبلسیون استثنایی بود هر کس دیگه هم که بود این شوت را تبدیل به گل می کرد پرسپولیس باید با بازی خوب جبران می کرد و می توانست به گل برسد ولی اینکار را انجام نداد.

درخشان افزود: اگر بخواهیم از الآن بگوئیم که تیم پرسپولیس نمی تواند قهرمان شود در هفته چهارم لیگ یه مقدار زود است و هنوز جای برای جبران دارد باید ببینیم هفته به هفته بازیها چه اتفاقی رخ می دهد ولی تا هفته چهارم لیگ بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، قهرمان ، سایپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.