سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با هفته خبرنگار؛

پرونده "شکايت سازمان ميراث فرهنگي" از رسانه ها بسته مي شود

به دستور رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري تمامي شكايت هاي اين سازمان از رسانه ها پس گرفته مي شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ محمدشريف ملک زاده رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، طي نامه اي رسمي به معاونان و دفتر امور حقوقي سازمان میراث فرهنگی خواستار صرف نظر از شكايات حقوقي نسبت سايت هاي خبري، خبرگزاري ها و روزنامه ها گرديد.
 
برپايه اين گزارش از مدير امور حقوقي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خواسته شده براي هر يک از شكايت هاي صورت گرفته، نامه اي رسمي به شعبات مختلف دادسراي تهران ارسال نموده و خواستار ترك تعقيب پرونده هاي مفتوحه شود كه اين موضوع در هفته خبرنگار محقق مي شود.
 
براساس اين گزارش، كليه شكايت هاي اين سازمان براساس نظرات تخصصي بوده و چنانچه شكايتي از سوي اين سازمان صورت پذيرفته در دفاع از حفظ و صيانت از جايگاه سازمان ميراث فرهنگي بوده است.
 
در ادامه ملك زاده ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن روز و هفته خبرنگار، اصحاب رسانه را بازوي اطلاع رساني دستگاه ها و بهترين رابط ميان مردم و مسئولان توصيف كرد و اظهار داشت: اميدواريم اصحاب رسانه با اطلاع رساني صادقانه و منصفانه موجب روشنگري و رفع مسائل و مشكلات جامعه شوند و در مسير صداقت و انصاف، اعتماد مردم و مسئولان را جلب كنند.
 
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.