سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی دو سال آینده صورت می گیرد:

تدوین 2 هزار استاندارد آموزشی جدید در حوزه صنایع هوایی

معاون آموزش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تدوین 2 هزار استاندارد آموزشی و شغلی در حوزه صنایع هوایی تا دو سال دیگر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران حبیبی در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سازمان صنایع هوایی گفت: مطابق با تفاهم نامه قبلی با سازمان صنایع هوایی توانستیم اقداماتی را انجام دهیم و امضای تفاهم نامه جدید نیز در راستای ادامه همکاری ها و توسعه آن با توجه به ظرفیت های موجود در هر دو طرف است.
وی در ادامه تصریح کرد: چند سالی است که سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درحوزه مهارت های پیشرفته وارد شده و در این زمینه کارهای خوبی هم در سطح آکادمیک  و تولید دانش با توجه به فضای کسب و کار کشور انجام داده و تفاهم نامه هایی نیز در این حوزه و در استان های مختلف کشور با نهادهای مرتبط منعقد کرده است.
حبیبی در ادامه به انعقاد تفاهم نامه جدید با سازمان صنایع هوایی اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه صنایع هوایی نیز می توانیم با تدوین استانداردهای جدید و همکاری دو طرف بستر ایجاد اشتغال جدید و پایدار را فراهم کنیم که با توجه به بر آوردهای صورت گرفته برای دستیابی به این مهم باید تا 2 سال دیگر 2 هزار استاندارد جدید را در این حوزه طراحی و تدوین کنیم.
معاون آموزش و برنامه ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: با توجه به تفاهم نامه قبلی بسیار خوش بین هستیم که تفاهم نامه جدید نیز عملیاتی و زمینه ساز توسعه در کشور شود./
برچسب ها: حوزه ، تفاهم ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.