سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايراني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

نگاه عميق رئيس جمهور در چينش كابينه

دبير جبهه اعتدالگرايان گفت: حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر روحاني با نگاه عميق و اعتدال گرايانه و باور به تنوع سياسي موجود در كشور كابينه يازدهم را چينش كرده است.

جمشيد ايراني دبير جبهه اعتدالگرايان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقاط قوت و ويژگي‌هاي مثبت، وزراي پيشنهادي رئيس‌جمهور به مجلس گفت: رئيس‌جمهور با اشراف كامل و جامعي كه به شرايط كشور و مسائل داخلي و بين المللي دارد كابينه دولت يازدهم را انتخاب كرده است.

دبير جبهه اعتدالگرايان تصريح كرد: حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر روحاني با نگاه عميق و اعتدال گرايانه و باور به تنوع سياسي موجود در كشور، كابينه يازدهم را چينش كرده است.

ايراني با اشاره به تشكيل كميته‌ها و كارگروه‌هاي ويژه توسط رئيس‌جمهور براي انتخاب وزرا اظهار داشت: كارگروه‌هاي تخصصي در دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، برنامه‌هايي را براي برون رفت كشور از شرايط موجود تدوين كردند و برمبناي همين برنامه‌ها، گزينه هاي تصدي وزارتخانه‌ها به مجلس معرفي شدند.

دبير جبهه اعتدال گرايان افزود: توجه و عنايت دكتر روحاني به آشتي ملي و وفاق در حوزه‌هاي سياسي و اجتماعي مي‌تواند روند غلبه بر مشكلات بين‌المللي را تسهيل كند.

ايراني ادامه داد: افرادي كه بحث وابستگي برخي از وزراي پيشنهادي را به فتنه 88 مطرح مي كنند قصد آسيب زدن به نگاه اعتدالي رئيس‌جمهور را دارند.

دبير جبهه اعتدال گرايان با اشاره به سابقه درخشان وزراي پيشنهادي بيان داشت:محمود حجتي وزير پيشنهادي كشاورزي در دوران دفاع مقدس از بازوان اصلي جهاد سازندگي و از چهره‌هاي شاخص سنگرسازان بي سنگر محسوب مي‌شد.

ايراني ادامه داد: زنگنه گزينه پيشنهادي وزارت نفت، از چهره‌هاي سالم نظام جمهوري اسلامي است كه پس از پايان دوران مسئوليتش در وزارت نفت، به جهت اهتمام به منافع ملي، پيشنهاد شركت قطري را براي در اختيار گذاشتن تجربياتش به شركت مذكور، نپذيرفت.

وي افزود: هاشمي گزينه پيشنهادي وزارت بهداشت، از جمله كارآفرينان عرصه پزشكي كشور محسوب مي‌شود كه با تلاش خود، ايران را به قطب چشم پزشكي جهان تبديل كرده است.

ايراني با اشاره به قابليت‌هاي وزير پيشنهادي راه و شهرسازي گفت: تمامي افرادي كه سابقه همكاري با آخوندي را دارند، به نگاه استراتژيك و بلندمدت وي اذعان دارند و تاكيد برخي مخالفان به انتخاب ايشان به دليل انتساب به برخي شخصيت‌ها، نوعي عوام فريبي است.

دبير جبهه اعتدال گرايان در پايان خاطر نشان كرد: باتوجه به شرايط كشور و مشكلات ناشي از تحريم‌ها، راي اعتماد مجلس به وزراي پيشنهادي مي‌تواند در كوتاه مدت مثمر ثمر باشد و نقشه هاي دشمنان نظام جمهوي اسلامي را خنثي كند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: رئیس ، جمهوری ، کابینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.