سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دریافت مجوز 3 رشته جدید در مقطع کارشناسی دانشگاه حضرت معصومه(س)

مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حضرت معصومه(س) از دریافت مجوز سه رشته جدید مانند مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار، علوم تربیتی و علوم قرآنی در مقطع کارشناسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سید حسام‌الدین لسانی با اشاره به تاسیس دانشگاه حضرت معصومه(س) در سال 86 اظهار کرد: این دانشگاه به عنوان دانشگاه تک جنسیتی ویژه بانوان فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون این دانشگاه دارای چهار رشته حقوق، مدیریت بازرگانی، مترجمی زبان انگلیسی و حسابداری در مقطع کارشناسی است.

مدیر آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه حضرت معصومه(س) از دریافت مجوز سه رشته جدید از شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد و افزود: رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار، علوم تربیتی و علوم قرآنی از جمله رشته‌های این دانشگاه است که از این تعداد یک یا دو رشته در مهر سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی دانشگاه حضرت معصومه(س) حرکت به سمت تحصیلات تکمیلی است گفت: این دانشگاه برای راه‌اندازی 9 رشته مانند حقوق بین‌الملل، حقوق جزا، حقوق جرم‌شناسی، مدیریت مالی و کارآفرینی از شورای گسترش وزارت علوم درخواست مجوز کرده که در چند ماه آینده این مجوزها صادر می‌شود.

وی با اشاره به احداث ساختمان جدید دانشگاه حضرت معصومه(س) گفت: این پروژه در جاده اصفهان واقع شده که پس از تکمیل در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد./ب

برچسب ها: قم ، دریافت ، مجوز ، رشته ، جدید ، کارشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.