سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تحقق 3/28درصدی اشتغال در سمیرم

رئیس اداره کار تعاون ورفاه اجتماعی شهرستان سمیرم از تعهد 3/28درصدی اشتغال در سمیرم خبر داد وگفت تا تاریخ 20 مرداد ماه 92 این میزان ثبت نام 407 نفر است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان سید مهدی قائم مقامی در جلسه امروز کارگروه اشتغال شهرستان سمیرم که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: تعهد اشتغال شهرستان سمیرم در سال 1392 برابر 1983 نفر است که با کسر تعهد بخش مسکن به 1783 نفر تنزل پیدا می کند .

وی افزود :با ثبت نام تعداد 407 نفر تا تاریخ 20 مرداد ماه 92 تعداددر سامانه رصد اشتغال میزان تعهدات شهرستان تا این لحظه برابر 3/28درصدی است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سمیرم میزان پرداخت وامهای اشتغال در دو بخش مشاغل خانگی و خود اشتغالی در سال گذشته را بیش نه میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان تسهیلات در محل منابع داخلی بانکها و منابع قرض الحسنه ای بانکهای عامل پرداخت شده است.

وی بیان داشت از مجموع اعتبارات سال 91 در بانکهای عامل بانک ملت مبلغ یک میلیارد و440 میلیون تومان و بانک ملت نیز مبلغ یک میلیارد و 28 میلیون تومان را به صورت ویژه پرداخت کرد.

قائم مقامی تصریح کرد پست بانک نیز در سال 1391 موفق به پرداخت میبلغ یک میلیارد و 102 میلیون تومان برابر 10 درصد اعتبارات به مردم شد.

وی تاکید کرد بانک سپه نیز در سال 1391 و ابتدای سال 1392 مبلغی حدود 2 میلیارد و 570 میلیون تومان برابر صد درصد تعهد اشتغال را محقق کرد.

سید مهدی قائم مقامی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سمیرم سهمیه ادارات بنیاد شهید انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی ره و بهزیستی را در سال گذشته در بخش وامهای ده میلیون تومانی تعداد 371 نفر عنوان کرد و خاطر نشان کرد از مجموع ده میلیارد تومان اعتبارات سال 1391 حدود دو میلیارد و نهصد میلیون تومان یعنی سی درصد محقق و پرداخت شده است./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.