سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

پوشش بیمه‌ای بیش از 3 هزار صنعتگر صنایع دستی در اردبیل

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 3 هزار و 173 صنعتگر و هنرمند صنایع دستی از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شدند.

علیرضا دباغ عبداللهی امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: قانون بیمه صنعتگران صنایع دستی قانون نجات‌بخش و پر خیر و برکتی است، به طوری که بر اساس تفاهم‌نامه فی ما بین که بین میراث فرهنگی و فنی و حرفه‌ای امضا شده، قرار است با تعیین صلاحیت حرفه‌ای آموزش فنی و حرفه‌ای صنعتگران واجد شرایط برای بهره‌مندی از مزایای بیمه به سازمان بیمه تامین اجتماعی معرفی شوند.

وی با اعلام اینکه استان اردبیل جزو استان‌های برتر و شاخص در معرفی صنعتگران به بیمه تامین اجتماعی است، خاطرنشان کرد: تا آخر سال گذشته 2 هزار و 398 صنعتگر به بیمه معرفی شده بودند که در سه ماه اول امسال نیز 175 نفر دیگر به سازمان تامین اجتماعی معرفی شدند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اعلام اینکه در مجموع تاکنون 3 هزار و 173 نفر صنعتگر از این خدمات بهره‌مند شده‌اند، یادآور شد: اگر بخشی از شاغلان مشمول این قانون نیستند به دلیل آن است که در حرفه‌های مختلف از پوشش بیمه‌ای برخوردار بوده و رغبتی به حضور در بیمه تامین اجتماعی ندارند./ع

 

برچسب ها: اردبیل ، صنایع ، دستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.