سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

رسانه‌ها جزئی از ساختار نظام جمهوری اسلامی هستند

پيريايي استاندار قم در همايش بزرگ اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران جزئی از ساختار نظام جمهوری اسلامی هستند و باید بر تکیه هماهنگی و همدلی در راستای اهداف عالیه نظام حرکت کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، کرم‌رضا پیریایی خبرنگاري را حرفه اي سخت و دشوار و در عين حال لذت بخش برشمرد و افزود: انتشار نشریات و تهیه و تولید اخبار در خبرگزاری‌ها دشواری‌های خاص خود را دارد و خبرنگاران و سردبیران با تلاش فراوان وظیفه خود را انجام می‌دهند.
استاندار قم از قم به عنوان منبع غني مفاهيم و محتواي علوم انساني و اسلامي ياد كرد و عنوان داشت: رسانه‌هاي استان بايد در استفاده از اين ظرفیت‌های ویژه ، پیشگام باشند.
وی با اشاره به فضاي مطلوب رسانه اي در استان گفت: از ابتدای حضور در قم دریافتم که رسانه‌ها، انتقاد سازنده را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و از تخریب و بی‌انصافی پرهیز می‌کنند.
پیریایی با اشاره به دلسوزی رسانه‌های قم برای مردم و فعالیت آنها در راستای خدمت‌رسانی بهتر همه دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: خبرنگاران و مطبوعات باید اولویت‌های کاری خود را مشخص و بر روی آنها متمرکز شوند.
پیریایی با اشاره به جايگاه برجسته رسانه ها در كشور تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران جزئی از ساختار نظام جمهوری اسلامی هستند و باید بر تکیه هماهنگی و همدلی در راستای اهداف عالیه نظام حرکت کنند.
استاندار قم با بیان اینکه بهترین شرایط از حیث رهبری نصیب ملت ایران شده است، گفت: همه باید در راستای تقویت ساختار جمهوری اسلامی نقشی فعال داشته باشند و در این میان نقش رسانه‌ها بسیار پررنگ است و خبرنگاران باید در فضایی صمیمانه به ايفاي رسالت خطير خود بپردازند.
در پايان اين مراسم از خبرنگاران و فعالان رسانه اي استان با اهداي لوح تقدير، تجليل به عمل آمد./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.